انوشيرواني:

برخي خبرنگاران دست نشانده فدراسيون هستند/هيچ راهي براي ترميم رابطه المپيکي ها با باقري وجود ندارد

نايب قهرمان دسته سنگين وزن المپيک لندن گفت: من در جلسه امروز حضور نداشتم اما حرف ما المپيکي ها با هم يکي است و بايد به خواسته هايمان رسيدگي شود.

سجاد انو شيرواني در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ورزشکاران تا وقتی براي مسئولان ورزش و فدراسيون مربوطه ارزش دارند که روی سکو باشند ولی با وضعيت فعلی ما وزنه بردارهای المپيکی که خواستارحق خود بوديم، متاسفانه هيچ احترام و جايگاهی خاصی، در نظر بزرگان ورزش نداشتيم.

وی در ادامه افزود: جلسه امروز مسئولان ورزش و فدراسيون وزنه برداری براي حل مشکلات به وجود آمده وزنه برداران المپيکی کاملا بی برنامه ريزی و بی اطلاع قبلی بود که من نتوانستم در اين جلسه شرکت کنم چون شهرستان بودم ولی نمايندگان من که ديگر المپيکی ها بودند حضور داشتند و تمام حرفهای ما يکی است و ازخواسته و نظراتمان کوتاه نخواهيم آمد.

سجاد انوشيروانی خاطرنشان کرد: مسئولاين ورزش مي خواهند اين مشکلات به وجود آمده را به صورت مسالمت آميز حل کنند ،در صورتيکه حرمت ها شکسته شده است و هيچ راهی براي ترميم و درست شدن روابط بين ما المپيکی ها و کوروش باقری نيست و بزرگان ورزش کشورمان بين اين دو گزينه متاسفانه  افراد ديگر را حمايت مي کنند و ورزشکاران المپيکی کشورشان برايشاناهميت ندارند و ما هم هيچگونه ابزار قدرتي نداريم تا از حق خود دفاع کنيم.

وی افزود: متاسفانه يک سری از خبرنگاران دست نشانده فدراسيون وزنه برداری شدند و دارند صحبت های قهرمانان را جور ديگر بازگو ميکنند و تا به امروز هيچ يک از مسئولان تيمهای وزنه برداری به ما زنگ نزده اند تا پيشنهاد شرکت در مسابقات ليگ که در مرداد ماه برگزار می شود را بدهند تا بتوانيم در مسابقات شرکت کنيم.

سجاد انوشيروانی در خصوص شرايط آمادگی بدنی و تمريناتش افزود: با پشتکار تمام تمرينات خود را انجام ميدهم و در حال حاضر ميتوانم بگويم به سطح آمادگی دوران المپيک خود رسيده ام.
برچسب ها: انوشیروانی ، سکو ، رد شده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار