لنکرانی در نشست جوانان ستاد جلیلی:

نصرت دین در کشور توسط کسی انجام می‌شود که دعوت به خود نکند

عضو شورای مرکز جبهه پایداری انقلاب اسلامي گفت: ما معتقدیم که نصرت دین توسط کسی انجام می‌شود که آرمان های انقلاب را سرسختانه دنبال کند البته در این ایام دیدیم که عده‌ای کتاب نوشتند و گفتند ما می‌خواهیم مدل ترکیه را در ایران اجرا کنیم و در همین ایام انتخابات شلوغی‌های ترکیه پیش آمد.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، " کامران باقری‌لنکرانی " در نشست ستاد جوانان سعید جلیلی که عصر امروز در محل این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: عصر استقامت باور به خداوند است؛ چند وقت پیش خدمت آیت‌الله مصباح بودم ایشان فرمودند باید باور‌مان این باشد که خداوند عالم سیاست همان خدای جبهه‌ها، و همان خدایی است که هر جا ناامید می‌شویم به او پناه می‌بریم.

وی افزود: اگر با این نگاه در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی حاضر بشویم و یاد خداوند را فراموش نکنیم و کارهای مورد رضایت او را انجام بدهیم مطمئنا کلید پیروزی در دستان ما خواهد بود.

لنکرانی با بیان اینکه جامعه ما متنوع است ادامه داد: در جامعه ما افراد مختلف نظرات مختلفی دارند و در انتخابات پیش‌رو نیز سه هدف را دنبال می‌کنیم؛ هدف اصلی و مبنایی مشارکت گسترده مردم در انتخابات است و هدف دوم نیز انتخاب فرد اصلح خواهد بود.
 
وی گفت: این دو هدف در ارتباطند و اگر این نتیجه حاصل شد که انتخاب اثرگذار است و مردم طی آن می‌توانند مسیر کشور را در 4 سال آینده انتخاب کنند مطمئنا انگیزه‌شان برای مشارکت در صحنه بالا می‌رود.
 
وی با بیان اینکه دعوت به اصلح دعوت به مشارکت گسترده مردم هم است اظهارداشت: ما دو وظیفه را با هم انجام می‌دهیم و در انجام این وظایف باید حواسمان جمع باشد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند برای اینکه در این انتخابات سری‌ در‌ سرها در‌بیاورند و فضا را به کینه‌توزی ببرند اما ما با احدی کینه نداريم و به همه کسانی که در چارچوب انقلاب اسلامی تعریف می‌شوند احترام می‌گذاریم.

لنکرانی گفت: امام خميني (ره) انقلاب اسلامی را معماری کردند، امام خميني (ره)  یک شخصیت یک بعدی نبود بلکه ایشان استاد مسلم فلسفه و در اخلاق اسوه بودند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) هنگامی که انقلاب اسلامی را معماری کردند گفتند محور انقلاب ولایت فقیه است، محوریت ولایت فقیه سر زبان خیلی‌ها می‌آید و به نظر من این مسئله اتفاق نیست اینکه اگر فردی یک نظری داشت و ولایت فقیه در این زمینه نظر دیگری را داشت از قبل بگوید که بنده از نظر ولایت فقیه تبعیت می‌کنم و ما این کار را جزو حداقل‌ترین کارهایی می‌دانیم که فرد ولایت‌مدار انجام می‌دهد.

وی افزود: باید نگاه کنیم ولایت فقیه که معنای ولایت یک فرد نیست بلکه به معنای جهت‌گیری‌های الهی است و نمادش در مقام معظم رهبری مصلی می‌شود؛ اگر ما می‌خواهیم پیرو ولایت فقیه باشیم باید قوه قضاییه مقننه و مجریه ما تمام تلاش‌شان برای اجرایی شدن جهت‌گیری‌های فقه جواهری در اسلامی ناب محمدی باشد.

وی با بیان اینکه حرف‌های مختلفی در این زمینه می‌شنویم اما باید جهت‌گیری‌های اصلی را بشناسیم، اظهار داشت: در جهت‌گیری ولایت فقیهی ما می‌خواهیم کشورمان سربلند و عزیز باشد و رفاه داشته باشد اما این رفاه را مقدمه‌ای برای عزت و حرکت رو به جلوی کشور می‌دانیم.

وزیر سابق بهداشت افزود: هر فردی که در مسند قدرت قرار می‌گیرد باید به دنبال این باشد که جهت‌گیری دینی را در کشور دنبال کند؛ ما ضمن احترام به همه کاندیداها سعید جلیلی را اصلح می‌دانیم و برای این مسئله دلیل داریم و معتقدیم که نصرت دین توسط کسی انجام می‌شود که دعوت به خود نکند و قائل به جدایی خود از ملت نباشد.

وی افزود: ما معتقدیم که نصرت دین توسط کسی انجام می‌شود که آرمان های انقلاب را سرسختانه دنبال کند البته در این ایام دیدیم که عده‌ای کتاب نوشتند و گفتند ما می‌خواهیم مدل ترکیه را در ایران اجرا کنیم و در همین ایام انتخابات شلوغی‌های ترکیه پیش آمد.

لنکرانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید مدل ترازمان را با خداوند میزان کنیم، نباید تلاش کنیم که خودمان را شیبه کشوری کنیم که افتخارش این است که شبیه کدخدای جهان است؛ ما نباید با کدخدا ببندیم بلکه باید ترازمان را با خداوند میزان کنیم.

وي با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی موجب می‌شود که آینده انقلاب اسلامی با این گفتمان پیش برود، خاطرنشان کرد: خداوند انتخابات را با قلب‌های مردم رقم می‌زند و ما می‌بینیم که قلب‌های مردم متوجه این گفتمان است اگر هم کاندیدای ما پیروز نشد ما به اینکه این گفتمان جای خود را در میان قلب‌های جوانان باز کرده افتخار می‌کنیم و به پیروزی رسیده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: لنکرانی ، ستاد ، جلیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار