رییس ستاد جوانان (رویش) شهرستان‌های استان تهران قالیباف:

هدف اصلی ستاد رویش بررسي در راستای خلق حماسه سیاسی صورت گرفته است

رییس ستاد جوانان (رویش) شهرستان‌های استان تهران قالیباف هدف اصلی ستاد رویش را تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: فعالیت اين ستاد در سطح شهرستان‌های استان تهران پس از سه ماه بررسي در راستای خلق حماسه سیاسی صورت گرفته است.

"مهدی میرجوادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ستادهای رویش را بر گرفته از جمله مقام معظم رهبري مبني بر اينکه «ما در انقلاب ریزش‌هایی داشتیم اما رویش جوانان متعهد و علاقه‌مند به انقلاب را نیز داشتیم» است، اظهار داشت: شمیرانات و شهرستان‌های 16 گانه استان تهران با قریب به 4 میلیون نفر جمعیت از مهمترین نواحی انتخاباتی در کشور به شمار مي‌رود.

وی هدف اصلی ستاد رویش را تحقق بخشیدن به منویات رهبری انقلاب دانست و تصریح کرد: فعالیت اين ستاد در سطح شهرستان‌های استان تهران پس از سه ماه بررسي در راستای خلق حماسه سیاسی صورت گرفته است.

میرجوادی هدف تشکيل ستاد رويش را جریاني براي ایجاد شور انتخاباتی در جهت خلق حماسه سیاسی تلقي کرد و افزود: با آغاز رسمی تبلیغات، ستادهای تبليغاتي جوانان قاليباف در شهرستان‌ها شروع به فعاليت کردند.

رییس ستاد رویش شهرستان‌های استان تهران با تاکيد بر اينکه همچنین ستاد رویش در هر صورت پس از انتخابات به کار خود ادامه خواهد داد، اظهار داشت: اين ستاد همواره به تبیین برنامه‌های انتخاباتي قاليباف از جمله اثبات کارآمدی دین در مدیریت جامعه، اهمیت بهره‌مندی از دو بال عقلانیت و معنویت در اداره جامعه و جایگاه استفاده از انسان‌های متعهد و متخصص در انجام امور پرداخته است.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین دغدغه جوانان مسائل معیشتی و اقتصادی است، تصريح کرد: مسائلی همچون ازدواج، اشتغال و مسکن به صورت جزئی و حتی بومی سازی شده در برنامه‌های ستاد رويش تببین شده که کارنامه کاری کاندیدای مورد حمايتمان بيانگر توجه ویژه وی به مسائل جوانان بوده است.

رییس ستاد رویش شهرستان‌های استان تهران در پایان با تاکيد بر اينکه حضور مديران جوان در شهرداري تهران يکي از مصاديق بارز توجه قاليباف به مشکلات و مسائل جوانان است خاطر نشان کرد: ما برای تخریب هیچ کاندیدایی به عرصه انتخابات نیامده‌ایم بلکه معرفی درست و کامل برنامه‌هاي قالیباف تنها دليل تشکيل اين ستاد بوده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قالیباف ، ستاد ، رویش ، میرجوادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار