آخرين اخبار نقل و انتقالات ليگ برتر

فصل نقل و انتقالات ليگ برتر همچنان ادامه دارد و رفت و آمد بازيكنان به تيم هاي ليگ برتري هر روز پيگيري مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم هاي ليگ برتري از روزها قبل فصل نقل و انتقالات ليگ برتر را دنبال كرده اند، اگرچه تجربه نشان داده است كه بيشتر نقل و انتقالات و در واقع بمب نقل و انتقالات در لحظات پاياني فرصت اين كار مي تركد، اما در اين گزارش سعي كرده ايم تا به نقل و انتقالات تيم ها تا به اين لحظه بپردازيم.

** استقلال
در تيم استقلال تهران تا به اين لحظه اشجاري از تيم خارج شده است و مهدي نظري و جمشيديان جذب شده اند، هادي عقيلي نيز به احتمال فراوان استقلالي خواهد شد.

** سپاهان اصفهان
در تيم سپاهان اصفهان جمشيديان، مهدي جعفرپور، حسن جعفري از تيم جدا شده اند و يعقوب كريمي و رحمان احمدي به جمع طلايي پوشان اصفهان پيوسته اند، به احتمال فراوان قاسم دهنوي و هادي عقيلي نيز به اين تيم خواهند آمد.

** تراكتورسازي تبريز
در تراكتورسازي نيز حامد لك و دلير به جمع سرخپوشان تبريزي پيوسته اند و عقيل اعتمادي، قاسم دهنوي و مهدي ثابتي از تيم جدا شده اند. محسن فروزان و سيد مهدي سيد صالحي نيز در آستانه جدايي از تراكتورسازي هستند.

** فولاد خوزستان
فولادي ها در كنار تمديد با مهره هاي سابق خود با حسن جعفري قرارداد بستند. اميرآبادي، ميثم كريمي، ادريس كوچكي، طالب ريكاني و پورخسرواني نيز از اين تيم جدا شده اند. فولاد فصل قبل در فصل نقل و انتقالات چندان خوب كار نكرد.

** نفت تهران
نفتي ها امسال عنوان كردند كه بازيكن خارجي جذب نمي كنند. حسين ابراهيمي، پويا نزهتي، كاميابي نيا، وحيد اميري، حميد بوحمدان، رسول نويدكيا، حسين رحيمي و اكبر صغيري به اين تيم پيوستند.
سعيد دقيقي نيز به احتمال زياد به نفت مي آيد. يعقوب كريمي، هادي شكوري، مصطفي سيفي، مهدي خيري، محسن يوسفي، ميثم آقابابايي و ميثم حسيني از تيم خارج شده اند و به احتمال فراوان مگنو باتيستا، گوران لوبوويچ، داسيلوا و منوچهري از اين تيم مي روند.

** مس كرمان
در تيم مس كرمان نيز تا به اين لحظه هيچ بازيكني به تيم نيامده است و مهرداد كريميان از مس خارج شده است. شجاع خليل زاده، ميلان مياتوويچ، استفان باتس، ايوان پتروويچ، عنايتي نيز به احتمال زياد از اين تيم جدا مي شوند.

** پرسپوليس
در تيم پرسپوليس نيز غريبي، محمد عباس زاده، كفشگري، علي عسگر و ميثم حسيني به تيم وارد شدند. احتمال پيوستن شجاع خليل زاده، يونس شاكري، قاسم حدادي فر، ميلاد فياض بخش و سيد صالحي به تيم زياد است. علي كريمي نيز تا به اين جاي كار از پرسپوليس رفته است و احتمال جدايي فشنگچي، قاضي و انصاري فر زياد است البته ممكن است كريمي دوباره به جمع سرخپوشان بپيوندد.

** راه آهن
در تيم راه آهن شهر ري نيز ميلاد نوري، رامين رضاييان، وحيد طالب لو و خالقي فر به اين تيم آمدند و محمد مهدي، كفشگري، عليرضا عباسفرد، محمدرضا ماماني، ايگور كاستر و وعلي عسگر از تيم جدا شدند.
احتمال جدايي اميد عاليشاه نيز زياد است.

** سايپا
در تيم سايپا مهدي جعفرپور به اين تيم پيوسته است و غريبي و رحمان احمدي از سايپا جدا شده اند و احتمال جدايي سعيد دقيقي نيز وجود دارد.

** صبا
صبايي ها تا به اين لحظه با هيچ بازيكني قرارداد نبسته اند اما ميلاد نوري، رامين رضاييان، حامد لك، بختياري زاده و ويكروم از اين تيم جدا شدند.

** داماش گيلان
داماشي ها نيز تا به اين لحظه با هيچ بازيكني قرارداد نبسته اند اما عليرضا جهانبخش، حسين ابراهيمي و حسين رحيمي از اين تيم جدا شده اند.

** فجرسپاسي
فجري ها با بهنام عسگرخاني، مصطفي صبري، عمار نيك كار و مهرداد كريميان قرارداد بسته اند و خالد شفيعي، مهدي نظري و قزلچي از فجر خارج شده اند.

** ملوان بندرانزلي
ملواني ها با ادريس كوچكي و اشجاري قرارداد بسته اند و نزهتي، زارع و اولادي نيز از اين تيم جدا شدها ند ملوان امسال يك سرمربي خارجي براي هدايت خود برگزيده است.

** ذوب آهن
ذوب آهني ها با هيچ بازيكني قرارداد نبسته اند، اما احتمال جدايي پيام صادقيان، قاسم حدادي فر و پهلوان از اين تيم زياد است.

** آلومينيوم هرمزگان
در تيم آلومينيوم نيز تنها تغيير رخ داده تا به اين جاي كار جدايي پيرزاده از تيم است.

** صنعت نفت آبادان، پيكان و گهر
سه تيم صنعت نفت آبادان، پيكان و گهر تا به اين جاي كار با هيچ بازيكني قرارداد نبسته اند.

در صنعت نفت، مصطفي صبري، خالقي فر و رسول نويدكيا از تيم جدا شده اند و احتمال جدايي كعبي نيز زياد است.

در پيكان ميلاد زنيدپور و كارواليو از اين تيم جدا شده اند.

در گهر نيز خرسندنيا، محمد پروين، رضا كاردوست و عمار نيك كار از اين تيم جدا شده اند.

** استقلال خوزستان

تيم تازه راه يافته به ليگ برتر خوزستاني نيز با تغييراتي همراه بوده است.

بختياري زاده، قزلچي، ويكروم، آچيله، ميثم كريمي و كارواليو، به اين تيم وارد شده اند و احتمال پيوستن كعبي و عنايتي به جمع شاگران ويسي زياد است.

** گسترش فولاد تبريز

در تيم گسترش فولاد تبريز نيز اگرچه هيچ بازيكني به جز دلير از تيم خارج نشده است، اما پيرزاده، نوشي صوفياني، حميدرضا سليماني، ميلاد زنيدپور و خالد شفيعي به اين تيم وارد شده اند و احتمال پيوستن پهلوان و منوچهري نيز به گسترش فولاد زياد است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Germany
رضاعلی
۰۳:۴۳ ۲۹ تير ۱۳۹۴
با سلام خدمت تمامی هواداران.تیم استقلال باید دفاع خود را قوی کند.امیر حسین صادقی دیگر مثل قبلا نمیتواند دفاع کند وبه همین دلیل استقلال راحت گل میخورد .باتشکر از تمامی استقلالی ها. ایشاالله امسال قهرمان لیگ و جام حذفی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۹ تير ۱۳۹۲
پرسپولیس بایدهافبک طراح بخرد
oooookkkkk
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۱۹ ۰۳ تير ۱۳۹۲
پرسپولیس باید ستاره بخرد
آخرین اخبار