حکيم خبر داد

آغاز به کار دو هزار ستاد تبليغاتي مردمي ولايتي در سراسر کشور

رئيس ستاد عالي حمايت‌هاي مردمي ولايتي گفت: تاکنون دو هزار ستاد تبليغاتي در سراسر کشور براي حمايت از ولايتي آماده کرده‌ايم که بخشي از آن فعال بوده و بخشي نيز در روزهاي آينده فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران  عصر امروز سه شنبه( 14 خرداد ماه) نشست مطبوعاتي رئيس ستاد عالي حمايت‌هاي مردمي "علي اکبر ولايتي" با رسانه‌ها برگزار شد.

نعمت الله حکيم رئيس اين ستاد با بيان اينکه اين ستاد قبل از تاييد صلاحيت نامزدها حمايت خود از علي اکبر ولايتي را اعلام کرده بود، گفت: حتي پس از ثبت نام کانديداها افرادي چون علي اکبر هاشمي رفسنجاني و مشايي نيز ما بر سر موضع قبلي خود يعني بر حمايت از ولايتي تاکيد کرديم.

وي ادامه داد: ستاد عالي حمايت‌هاي مردمي علي اکبر ولايتي، ولايتمداري، دينداري، آگاهي از مسائل داخلي و خارجي کشور و قانون گرايي را از جمله مولفه‌هاي شاخص ولايتي دانسته و به همين جهت از وي حمايت خواهد کرد.

حکيم با بيان اينکه هرگاه حماسه سياسي محقق شود حماسه اقتصادي نيز تحقق پيدا مي‌کند، گفت: از آنجايي که ولايتي يک شخصيت شناخته شده و شاخص در زمان امامت حضرت امام خميني (ره) و پس از آن نيز در کنار مقام معظم رهبري بوده است گزينه خوبي براي معرفي به جامعه به عنوان رئيس جمهور است.

ستاد عالي حمايت‌هاي مردمي علي اکبر ولايتي دو هزار شعبه در سراسر کشور آماده تبليغات براي ولايتي کرده است گفت: بخشي از اين ستادها فعال بوده و بخشي نيز در روزهاي آينده فعال خواهد شد.

حکيم با اشاره به وجه تمايز ولايتي با ساير کانديداها گفت: پايبندي به ارزش‌هاي اعتقادي، ديپلمات خبره بودن، اخلاق مداري، تعامل با مجلس و ... از جمله وجه تمايزي که با ساير نامزدها دارد .

رئيس ستاد عالي حمايت‌هاي مردمي علي اکبر ولايتي در پايان تصريح کرد: پس از اعلام احراز صلاحيت نامزدها جلسات متعددي با علي اکبر ولايتي داشته‌ايم و اين جلسات ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ستاد ، تبلیغاتی ، ولایتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار