فینال کنفرانس شرق لیگ NBA؛

میامی قهرمان کنفرانس شرق شد

در پایان سری فینال بسکتبال کنفرانس شرق NBA هیچ شگفتی ای رقم نخورد و تیم میامی با پیروزی 99 بر 76 برنده شد. میامی در فینال لیگ با سن آنتونیو قهرمان کنفرانس غرب روبرو می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم میامی با برد 99 بر 76 در بازی هفتم، در پایان سری فینال کنفرانس شرق مقابل ایندیانا در مجموع چهار بر سه برنده شد و به فینال لیگ راه پیدا کرد. جایی که سن آنتونیو با 9 روز استراحت کامل انتظار نماینده شرق را می کشد.

تیم ایندیانا که با دفاع خوب و فیزیک بهتر بازیکنانش به خوبی تا بازی هفتم پیش آمده بود بازی را با 9 ترن اور (توپ از دست رفته) در کوارتر اول شروع کرد و تا پایان نیمه 15 ترن اور داشت. در نیمه دوم با وجود حل نسبی مشکل توپهای از دست رفته، باز هم بازیکنان ایندیانا تصمیمات ضعیفی می گرفتند و رسیدن روی هیبرت و پل جورج به پنج خطا و نیمکت نشینی آنها در اوایل کوارتر چهارم بخش مهمی از قدرت این تیم را گرفت.

از طرفی لبرون جیمز که کمی بیشتر از بازیهای قبل کمک دواین وید و سایر هم تیمی ها را به همراه داشت باز هم بار اصلی تیم را با 32 امتیاز، هشت ریباند و چهار پاس گل به دوش کشید.

روی هیبرت با 18 امتیاز و هشت ریباند بهترین بازیکن ایندیانا بود.

نوریس کول از میامی و جف پندرگراف از ایندیانا با درگیری لفظی در دو دقیقه و 17 ثانیه به پایان مسابقه از بازی اخراج شدند.

دیوید بکهام که در فکر خرید یک تیم فوتبال و آوردنش به میامی است باز هم تماشاگر این دیدار بود.

فینال میامی- سن آنتونیو

اولین دیدار فینال میامی و سن آنتونیو سه روز بعد برگزار می شود. تیم سن آنتونیو برای پنجمین بار در دوران تیم دانکن به فینال لیگ رسیده و تیم میامی هم مدافع قهرمانی لیگ است.
برچسب ها: میامی ، ایندیانا ، هفتم ، شرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار