اولین پارکینگ هوشمند تهران به بهره برداری رسید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از بهره برداری اولین پارکینگ هوشمند تهران در منطقه خبر داد.

محمد باقر اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: اولین پارکینگ هوشمند کشور با هدف ایجاد امنیت و تسریع در پرداخت هزینه توقف برای شهروندان در این منطقه افتتاح شد.

وی در ادامه تصریح کرد: نرم افزار محاسبات مالی و ورود و خروج این پارکینگ توسط مهندسین ایرانی تهیه و به بهره برداری رسیده است که شهروندان می توانند جهت پرداخت هزینه پارکینگ از طریق کارت بلیت الکترونیک مترو نیز اقدام کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: به منظور تامین امنیت بیشتر خودروها محل مذکور به یک هسته مرکزی کنترل شماره خودرو در اداره آگاهی متصل شده و در صورت ورود خودروی مسروقه به پارکینگ، به سرعت شماره خودروی مورد نظر شناسایی و به صورت اتوماتیک از خروج آن جلوگیری خواهد شد.

اسدی خاطر نشان کرد: با توجه به این که منطقه 6 جز مناطق پرتردد شهر تهران است این پارکینگ یکی از نیازهای اصلی این منطقه را برطرف می کند و به زودی پارکینگ های دیگری در سطح شهر تهران از جمله پارکینگ حافظ در منطقه 6 به بهره برداری می رسد و در صورت استقبال و بازخورد مناسب شهروندان این طرح در سایر مناطق شهر تهران و در فاز دوم در دیگر شهرهای کشور اجرا می گردد./ز

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری ، پارکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار