بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس که چندي پيش براي مذاکره با مسئولان فدراسيون فوتبال تاجيکستان به اين کشور راهي شده بود بر سر مسائل مالي با آنها به توافق نرسيد.

افشين پيرواني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: از لحاظ فني هيچ مشکلي وجود نداشت اما قيمت پيشنهادي فدراسيون فوتبال تاجکيستات خيلي کم بود و نمي‌توانستم با آرامش در اين کشور فعاليت کنم.

بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: رقم پيشنهادي که از مسئولان تاجيکي داشتم از مبلغي که مربيان ايراني در ليگ برتر دريافت مي‌کنند خيلي کم‌تر بود.

وي ادامه داد: البته من جواب قطعي به آنها ندادم و هر زمان که بخواهم مي‌توانم فعاليتم را آغاز کنم اما قرار شده يک اسپانسر ايراني که در فوتبال تاجيکستان سرمايه‌گذاري مي‌کند بخشي از مبلغ قرارداد من را پرداخت کند و به همين خاطر منتظر هستم تا در صورت فراهم شدن شرايط راهي تاجيکستان شوم.

بازيکن سابق سرخپوشان تاکيد کرد: يک اختلاف نظر ديگر با تاجيکها داشتم اين بود که بايد يک دستيار ايراني براي خودم انتخاب مي‌کردم و اين محدوديتها علت اصلي بازگشتم به ايران بود.

وي خاطرنشان کرد: تاجيکستان کشور نوپايي است که جمعيت کمي دارد و از لحاظ مالي مشکل دارند.

پيرواني در آخر گفت: کاري به دعواي کريمي و رويانيان ندارم اما هر چه هست بايد احترام علي کريمي حفظ شود و بالاخره او براي پرسپوليس زحمت کشيده و نبايد با امثال من، مهدوي کيا و کريمي اينگونه رفتار شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار