معاون وزير و رئيس سازمان نهضت سواد آموزي در مراسم توديع و معارفه مدير كل آموزش و پرورش كردستان در سنندج گفت : سند تحول بنيادين آموزش و پرورش يكي از دستاوردهاي بي نظير انقلاب اسلامي است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، باقر زاده در مراسم توديع و معارفه مدير كل آموزش و پرورش كردستان كه با حضور مسئولين كشوري و استاني در مجتمع فرهنگي حضرت امام خميني ( ره ) سنندج برگزار شد با بيان اينكه اسلام به فرهنگ ايران عزت داد افزود : كشور و تمدن ما همواره جايگاه علم و علم آموزي و تكريم معلمان و دانشمندان بوده است .
 
رئيس سازمان نهضت سواد آموزي كشور با بيان اينكه انقلاب اسلامي اين عزت را به مردم ايران برگرداند اظهار داشت : هيچ كشوري بدون آموزش و پرورش با كيفيت ، مسير پيشرفت را طي نمي كند و علت فقر بسياري از كشورها ، حاصل بي توجهي به آموزش و پرورش است .
 
وي با بيان اينكه سند تحول بنيادين آموزش و پرورش يكي از دستاوردهاي بي نظير انقلاب اسلامي است به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص اجرايي نمودن سياست هاي كلي تحول و سند تحول بنيادين آموزش و پرورش پرداخت و تصريح كرد : تمام برنامه ها بايد در چارچوب سند تحول بنيادين  باشد .
 
رئيس سازمان نهضت سواد آموزي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر طراحي ساز و كاري براي اجرايي شدن بند به بند سياست هاي كلي تحولي و پيگيري و مراقبت در اجراي آن گفت : با شناختي كه از مديريت و تيم كاري استان وجود دارد اين برنامه ها عملياتي خواهد شد ./ل
برچسب ها: نهضت ، سواد ، آموزی ، بنیادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار