منصوري آراني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارائه برنامه‌هاي تبليغاتي كانديداهاي رياست جمهوري بايد به دور از هرگونه عوام‌فريبي صورت گيرد

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه برنامه‌هاي تبليغاتي كانديداهاي رياست جمهوري بايد از جنبه عملياتي برخوردار باشد، گفت: ارائه راه‌حل‌هاي كانديداها بايد به دور از هرگونه عوام‌فريبي و تحت‌الشعاع قرار دادند افكار عمومي مطرح شود چراكه موضوعات فراتر از مسائلي است كه نامزدها ارائه مي‌كنند.

"عباسعلي منصوري آراني" نماينده مردم كاشان، آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌هاي تبليغاتي كانديداهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در رسانه ملي با محوريت مسائل اقتصادي، گفت: در نخستين مناظره انتخاباتي كانديداهاي رياست جمهوري كانديداهاي منتخب به ارائه برنامه‌ها و ديدگاه‌هاي انتخاباتي خود در رابطه با مسائل اقتصادي كشور پرداختند.

وي در ادامه افزود: اين برنامه‌ها بيشتر از جنبه تبليغاتي برخوردار بوده و آنها مي‌توانند با ارائه برنامه‌هايشان مردم را از نظرات و ديدگاه‌هايشان در رابطه با مسائل مختلف آگاه سازند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه برنامه‌هاي انتخاباتي از مبناي علمي و جامعيت برخوردار نبوده است، تصريح كرد: كانديداها در تلاشند تا برنامه‌هايي براي حل مشكلات مردم ارائه كنند اين در حالي است كه ارائه ديدگاه‌هاي آنان در مدت زمان كوتاه امكان پذير نيست.

نماينده مردم كاشان، آران و بيدگل در پايان خاطرنشان كرد: ارائه راه‌حل‌هاي كانديداها بايد به دور از هرگونه عوام‌فريبي و تحت‌الشعاع قرار دادن افكار عمومي مطرح شود، چراكه موضوعات فراتر از مسائلي است كه نامزدها ارائه مي‌كنند. 

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار