کنفرانس شرق لیگ NBA؛

فینال میامی-ایندیانا به بازی هفتم کشید/ میامی بدون "مرد پرنده"

تیم بسکتبال میامی هیت با باخت 91 بر 77 در بازی ششم فینال کنفرانس شرق با پایینترین امتیاز فصلش مساوی کرد و سرنوشت تیم صعود کننده شرق نیز با این نتیجه به دیدار هفتم کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از سومین برد میامی هیت در فینال کنفرانس شرق، کار این تیم برای صعود به فینال لیگ تمام شده به نظر می رسید اما اعلام محرومیت کریس اندرسون یکی از بهترین سنترهای هیت قبل از دیدار ششم کار را برای این تیم سخت کرد.

"مرد پرنده" میامی در بازی پنجم بعد از خطا روی تایلر هندزبرگ، بار دیگر این بازیکن را هل داده و قصد حمله به وی را داشت. داوران بعد از این ماجرا و با بازبینی فیلم خطای وی را عمد تشخیص دادند اما خبری از اخراج نبود. در حالی که مسئولان لیگ با بازبینی دوباره ماجرا اعتقاد داشتند که اندرسون باید در جریان بازی اخراج می شد و به این ترتیب وی را از دیدار ششم محروم کردند.

در نهایت هم این ماجرا و بازی نه چندان خوب ستاره های میامی مثل دواین وید و کریس بوش در کنار درخشش دیوید وست و پل جورج در تیم ایندیانا، بازی ششم را 91 بر 77 به نفع این تیم تمام کرد. البته دفاع خوب ایندیانا هم در بازی تاثیر زیادی داشت و اجازه کار را به میامی نداد. پیسرز در طول فصل یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را داشت. میامی هم با این نتیجه با کمترین رکورد امتیازی خود در این فصل مساوی کرد.

تب چهل درجه و بازی با آخرین توان

دیوید وست بازیکن ایندیانا در حالی با بهترین بازی خود به برد تیمش کمک کرد که نزدیک به 40 درجه تب داشت. ووگل سرمربی ایندیانا چندین بار از این بازیکن خواست که با خروج از مسابقه به استراحت بپردازد اما وست هر بار خواهش می کرد که به بازی ادامه دهد.

بازی خوب وست با 28 امتیاز و هشت ریباند پل جورج تکمیل شد در حالی که لبرون جیمز تنها بازیکن میامی بود که بازی همیشگی خود را انجام می داد و 29 امتیاز، هفت ریباند و شش پاس گل داشت.

دو تیم فردا در بازی سرنوشت ساز هفتم، تکلیف تیم صعود کننده از کنفرانس شرق را مشخص می کنند./آق


برچسب ها: میامی ، ایندیانا ، شرق ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار