سنندج/

حضور گسترده در انتخابات تکلیف دینی است

امام جمعه شهرستان سنندج اظهار داشت: حضور گسترده همه آحاد جامعه در انتخابات تکلیف شرعی و دینی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی اظهار داشت: حضور در انتخابات امری واجب و همگانی بوده و باید هر فرد ایرانی با احساس مسئولیت در این عرصه به نامزد مورد نظر خود رأی دهد.
وی افزود: برگزاري انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جمهوري اسلامي ايران است و به همين دليل نيز مردم بايد حضور حماسي خود و بهترين انتخاب زمينه را براي رسيدن به توسعه و پيشرفت بيشتر كشور فراهم كنند.
مجتهدی ادامه داد: امنیت و عزت کنونی ایران اسلامی به برکت پشتیبانی مردم از نظام است و لازم است بار دیگر با حضور حداکثری خود در صحنه انتخابات این نکته را به جهانیان اثبات کنیم.
امام جمعه سنندج با اشاره به انتخابات شوراها و تقارن آن با انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه، گفت: اهمیت شوراهای شهر و روستا به اندازه انتخابات ریاست جمهوری در سطح هر شهر و استان است که در آن نیز مردم باید کاندیدای متعهد و متخصص را انتخاب کنند.
ماموستا مجتهدی در پایان با بیان اینکه مردم کردستان همواره در صحنه های مختلف انقلاب آماده هستند، خاطر نشان ساخت: کردستان و مردم ولایت مدار آن بار دیگر در انتخابات 24 خرداد همانند گذشته با حضور حماسی خود نشان خواهند داد که ذره ای از آرمان های امام و رهبری کوتاه نخواهند آمد و در راه اعتلای ایران اسلامی حضوری پررنگ و تاثیر گذار دارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.