رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

ماموریت بزرگ ما ایجاد فضای پرنشاط برای حضور گسترده مردم در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه دشمن در تلاش برای مأیوس کردن مردم و عدم استقبال آنها از گفتمان رهبری است، گفت: مأموریت بزرگ ما ایجاد فضایی پرنشاط برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد مهدی اسماعیلی در نشستی با عنوان حماسه سیاسی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو یکی از مقاطع تاریخی از لحاظ شرایط بین‌المللی است، اظهار کرد: به واسطه مصاف 35 ساله‌ای که انقلاب اسلامی با نظام سلطه داشته، انتخابات پیش رو را در یک جایگاه تعیین کننده قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر خویش با شعار مردم سالاری دینی حضور ملت ایران را در صحنه داشته است، ادامه داد: دو دلیل وجود دارد که بر اهمیت انتخابات پیش رو افزوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در بیان نخستین دلیل اهمیت این انتخابات تصریح کرد: با توجه به پایان دوره هشت ساله رئیس جمهور کنونی، آغاز یک انتخاب مجدد و حضور یک شخصیت جدید، اهمیت ویژه‌ای برای این انتخابات باید در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه اهمیت حضور در پای صندق‌های رأی از دیگر موارد اهمیت انتخابات است، افزود: به واسطه بازتاب جهانی و تأثیر آن در ادامه و گسترش تعاملات نظام، حضور در پای صندوق‌های رأی را به یکی از نکات حائز اهمیت در انتخابات پیش رو تبدیل کرده است.

اسماعیلی با بیان اینکه انتخاب مسئولان به دست مردم از افتخارات ایران است، تصریح کرد: عدم آگاهی رهبر معظم انقلاب از انتخاب مردم در انتخابات، نشانگر آزادی انتخابات است.

وی با تأکید بر اینکه این تغییر و تحول در چنین فضای آرامی بیانگر کارآمدی نظام و قدرت تفکر مردم سالاری دینی است، اضافه کرد: با توجه به اینکه این نظام یک گفتمان دینی و یک الگو در مقابل تمدن مدرنیته غربی است، جلوگیری دشمن از معرفی و عرضه این الگو به جهانیان طبیعی است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه دشمن در تلاش برای مأیوس کردن مردم و عدم استقبال آنها از گفتمان رهبری است، ادامه داد: مأموریت بزرگ ما ایجاد فضای گسترده در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.