قیمت انواع بستنی+جدول

رئیس اتحادیه آبمیوه و بستنی فروشان تهران از ثابت بودن نرخ انواع بستنی و آبمیوه در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، اسکندر آزموده  گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و با توجه به آنالیز قیمت ارائه شده به سازمان صنعت ، معدن و تجارت تهران و با شرایط در نظر گرفته شده از سوی اتحادیه قیمت ها هیچ گونه افزایشی نخواهند داشت.
 
وی ادامه داد: افزایش قیمت انواع کاکائو ، شکلات ، شکر و شیر در کنار وجود تمامی مشکلات، برای جلوگیری از رکود بازار قیمت ها همچنان ثابت هستند.
 

 وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه اظهار داشت: برای تهیه بستنی میوه ای احتیاج به رنگ خوراکی کلروفیل است که از کشور دانمارک وارد می شود و قیمت آن از دو سال گذشته تا کنون ۱۰ برابر رشد داشته است.
 
رییس اتحادیه آبمیوه و بستنی فروشان تهران با تاکید براینکه تمامی واحدهای صنفی بستنی فروش باید نرخ نامه‌ها را در مکانی که در دید متقاضیان است قرار دهند، افزود: واحدهای صنفی مطلع باشند که هرگونه تخلف با برخوردهای قانونی همراه خواهد بود و از متقاضیان درخواست می‌شود تا هرگونه تخلف و گرانفروشی را به شماره تلفن ۶۶۹۳۵۹۱۰ اتحادیه اطلاع دهند.

نوع

قيمت (تومان)

بستني سنتي ويژه مغزدار

12000

بستني سنتي ممتاز زعفراني

8500

بستني ميوه اي اعلاي مغزدار

10000

بستني ميوه اي ممتاز

8500

فالوده

6000




 آموزده تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه کسب را در شهر تهران ۱۲۰۰ واحد برشمرد وافزود: نزدیک به ۷۰۰ واحد نیز بدون پروانه کسب مشغول فعالیت کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قیمت ، بستنی ، آبمیوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار