فارس/امام جمعه شیراز :

کاندیداها سیاه نمایی نکنند

امام‌ جمعه شیراز با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید به دنبال شور و نشاط انتخاباتی باشیم، گفت: این فعالیت‌ها نیازمند، میتینگ انتخاباتی و برخورد رقابتی نامزدهاست و نیازی به منفی‌بافی و فضا را نفرت‌آلودکردن ندارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، آیت‌الله اسدالله ایمانی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید به دنبال شور و نشاط انتخاباتی باشیم، گفت: این فعالیت ها نیازمند میتینگ انتخاباتی و برخورد رقابتی نامزدهاست و نیازی به منفی‌بافی و فضا را نفرت‌آلودکردن ندارد.

وی افزود: کاندیداها باید برنامه های مثبت های خود را معرفی کنندوفضا را گرم کرده و افکار مردم را به سمت و سوی خود جلب کنند. مردمهمبرنامه ها را ببیند و به برنامه ها رأی دهند نه به پوستر زیباینمایندگان و یا بنرهای بزرگی که نصب می کنند.

امام جمعه شیرازادامه داد: در رعایت نکات اخلاقی کاندیداها باید سیاه نمایی را کنار گذاشته و قدرت خود را در تضعیفدیگران به کار نبندند.

ایمانی با تاکید بر اینکه حفظ حیثیت کاندیداها نکته مهم و اساسی است، بیان داشت: هر دولتی نقطه ضعف و نقطه قوت دارد و تا به امروز دولت های متعددی داشتیم. در 10 دولت گذشته نکات مثبت و منفی فراوان وجود داشت ولی باید دولت یازدهم نکات منفی را فراموش و پاک کند و نکات مثبت را دنبال کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: معتقدیم باید رییس جمهور آینده توانمند بوده وکارآمدی داشته و ولایت مدار باشد و فردی باشد که شرعاً نظرات رهبر انقلاب را بپذیرد و قبول کند.

نماینده ولی فقیه درفارس تاکید کرد: رئیس جمهور اصلح باید اعتقاد و باور به ولی امر مسلمین و ولایت مداری داشته باشدو در گفتار ، عمل و موضع گیری او دیده شود.

ایمانی تصریح کرد: یک رئیس جمهور خوب همچنین باید پاسخگوی نیازهای مردم باشد. یعنی با مردم مرتبط باشد، نیازهای آنان را درک کرده و پاسخگوی نیازهایی که جامعه دارد، باشدو آن نیازها را دنبال و پیگیری کند.

ویادامه داد: کارآمد بودن، ولایتمدار بودن، مردمی بودن و در ارتباط با مردم حرکت کردن، از ویژگی های یک رئیس جمهور است./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.