قم/

عفاف و حجاب فراموش شده است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت فرهنگی، گفت: با آنکه استکبار، تشیع را هدف قرار داده و در صدد نابودی آن است متاسفانه مسئله فرهنگ و حجاب و عفاف به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم به نقل از خبرگزاری حوزه، حسین دهدشتی در گردهمایی طلاب و فضلای آبادانی حوزه علمیه قم با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به خوزستان گفت: نمایندگان استان به عدم اجرایی شدن مصوبات قبلی اعتراض کردند.

وی با تشریح آخرین وضعیت فرهنگی و عمرانی آبادان گفت: حدود 50 درصد نیروهای شرکت نفت و... بومی نیستند که این امر باعث بیکاری جوانان شهر و به وجود آمدن مشکلاتی شده است.

نماینده آبان در مجلس به وضعیت فرهنگی به ویژه مسئله حجاب و عفاف اشاره کرد و یادآور شد: با اینکه استکبار، تشیع را هدف قرار داده و در صدد نابودی آن است، متاسفانه مسئله فرهنگ و حجاب و عفاف به فراموشی سپرده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بچاری عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه نیز در این گردهمایی با اشاره به لزوم اهتمام طلاب به امر تبلیغ دین گفت: طلاب باید از هر فرصتی برای تبلیغ دین و دفاع از مکتب حیات بخش تشیع استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این فرصت‌ها، مسئله انتخابات ریاست جمهوری است ادامه داد: باید با الهام گیری از بیانات مقام معظم رهبری علاوه بر تبیین ویژگی‌های کاندیدای اصلح مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

نماینده طلاب و فضلای آبادان همچنین بر عدم جانبداری طلاب و روحانیون از جناح‌ها و گروه‌های سیاسی تاکید کرد و ابراز داشت: همه باید در خط ولایت فقیه گام بردارند.
برچسب ها: قم ، حجاب ، عفاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.