بالگرد امدادي به محل تصادف اعزام شد؛

تصادف خونین در جاده خاوران/12 مصدوم و يک قطع عضو داشت

تصادف 1 دستگاه کامیون با 1 دستگاه مینی بوس باعث مصدومیت 12 تن شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در ساعت 7.01 صبح امروز تصادف خونین در جاده خاوران نیروهای امدادی ، اورژانس و آتش نشانی را به محل کشاند.

*مصدوم قطع عضو با بالگرد به بیمارستان امام خمینی منتقل شد

حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: مرکز اورژانس تهران بلافاصله 5 آمبولانس و 1 بالگرد امدادی با جاده خاوران اعزام کرد.

تکنسین های اورژانس پس از اقدامات اولیه مصدومی که دچار قطع عضو شده بود با امداد هوایی به بیمارستان امام خمینی انتقال دادند که سریع تر مورد مداوا و پیوند قرار بگیرد.

وی ادامه داد: دیگر مصدومان را نیز توسط آمبولانس ها به بیمارستان های سینا و هفتم تیر انتقال دادند.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

* بی احتیاطی راننده کامیون 12 تن روانه بیمارستان کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه مینی بوس مسافر بری که در حاشیه جاده خاوران متوقف بود برخورد کرد و 12 تن مصدوم شدند.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: سازمان آتش نشانی بلافاصله ایستگاه 37 را به جاده خاوران نرسیده به میدان آقانور اعزام کرد.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی 12 سرنشین محبوس شده در مینی بوس را با تجهیزات و اقدامات مناسب خارج کردند در این تصادف دو زن و 10 مرد مصدوم شدند و متاسفانه منجر به قطع عضو(پا) یکی از حادثه دیدگان نیز شده است که بلافاصله مصدومان را تحویل تیم های درمانی اورژانس دادند.

همچنین در ساعت 7.45 دقیقه عملیات نجات به پایان رسید.

*عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون منجر به تصادف خونین شد

مدیر روابط عمومی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت 6 و 50 دقیقه صبح امروز در بزرگراه امام رضا(ع) از غرب به شرق بر اثر تصادف کامیون اسکانیا با یک دستگاه مینی بوس 3تن از سرنشینان مصدوم شدند.

سرهنگ جهانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در حالی مینی بوس در سمت راست راه متوقف بوده کامیون اسکانیا از قسمت جلو با عقب سمت چپ مینی بوس برخورد کرده و منجر به مصدومیت و مجروحیت مسافران مینی بوس شده است.

مدیر روابط عمومی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خسارات وارده در این حادثه، اظهار داشت: در این حادثه علاوه بر خسارات مالی 3 تن از سرنشینان مصدوم و به بیمارستان منتقل و مابقی سرپایی درمان شده اند.

سرهنگ جهانی خاطر نشان کرد: علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون اسکانیا گزارش شده است.

برچسب ها: تصادف ، خاوران ، قطع عضو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار