رئیس ستاد ثبت نام کشور از قیمت 3 هزار تومانی بیمه حوادث دانش آموزی و ممنوعیت دریافت پول زمان ثبت نام از دانش آموزان خبر داد.

قاسم مستقیم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ قیمت بیمه دانش آموزان امسال 3 هزار تومان است که در دوره ابتدایی هزینه بیمه دانش آموزی و کتاب زمان ثبت نام از دانش آموزان گرفته می شود اما در دوره های دیگر کتاب از طریق بخش خصوصی و کتاب فروشی ها توزیع می شود و مدارس حق دریافت هزینه ی دیگری را در زمان ثبت نام ندارند.

وی در ادامه تصریح کرد: دریافت هر گونه پولی در زمان ثبت نام ممنوع است و در مدارس غیر دولتی و مدارس خاص مطابق دستور العمل ارسال شده و شهریه مصوب مشخص شده هزینه ثبت نام دریافت می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: شهریه مصوب مدارس غیر دولتی از طریق مشارکت های مردمی وزارت کل ابلاغ و مدیر مدارس موظف به اطلاع رسانی  و در معرض دید قرار دادن این ابلاغیه در زمان ثبت نام هستند.

مستقیم خاطر نشان کرد: در صورت هر گونه مشاهده تخلف می توانند با مراجعه به کلیه دبیرخانه های ثبت نام سراسر کشور و یا تماس با ستاد ثبت نام وزارتخانه کشور نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار