واکنش گسترده رسانه هاي صهيونيست به سخنان ديروز "نصرالله"

سخنان ديروز دبيرکل حزب الله لبنان واکنش گسترده رسانه هاي رژيم صهيونيستي را به دنبال داشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ کانال ده تلويزيون اسرائيل در واکنش به سخنان ديروز سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان به مناسبت سيزدهمين سالگرد خروج اسرائيل از جنوب لبنان، اعلام کرد به نظر مي رسد نصرالله قبل از آغاز رزمايش جبهه داخلي اسرائيل بر طبل جنگ مي کوبد. 

اسماعيل زين گزارشگر اين شبکه در گزارشي با اشاره به موضعگيري هاي دبيرکل حزب الله لبنان در سخنان ديروز خود افزود: اين موضعگيري ها به شدت مورد توجه رسانه هاي اسرائيل قرار گرفته است و با وجود آن که هيچ يک از مسئولان سياسي يا نظامي اين رژيم واکنشي فوري به اين سخنان نشان نداده اند اما پايگاه هاي خبري اسرائيل در اينترنت از همان لحظات آغازين سخنان نصرالله آن را پيگيري کردند. رسانه هاي اسرائيل به طور ويژه به بخشي از سخنان نصرالله که به اسرائيل و اشاره وي به ارتباط بين سقوط سوريه و از دست رفتن فلسطين مربوط مي شد؛ به شدت توجه نشان دادند. 

 روزنامه اسرائيلي هاآرتص سخنان نصرالله را به منزله بازگشت به گفتمان «خانه عنکبوت» دانست و در اين خصوص به سخنان سيزده سال پيش نصرالله در منطقه بنت جبيل در مراسم پيروزي عليه اسرائيل که چند روز پس از آزادي جنوب لبنان از اشغالگران اسرائيلي برگزار شد، اشاره داشت. کانال ده تلويزيون اسرائيل نيز در واکنش به اين سخنان اعلام کرد به نظر مي رسد نصرالله بر طبل جنگ عليه اسرائيل مي کوبد. کانال ده سخنراني مستقيم نصرالله را که به صورت مستقيم پخش مي شد و تلويزيون سوريه نيز آن را به صورت کامل و مستقيم پخش کرد، داراي معاني و مفاهيم زيادي دانست. 

 کانال ده تلويزيون اسرائيل افزود سخنان نصرالله نشان  از نگراني واقعي از عواقب حمله اسرائيل بخصوص به لبنان است. کانال ده افزود ارزيابي هاي ايران و حزب الله بر اين اصل مبتني است که اسرائيل همانگونه که به سوريه حمله کرد ممکن است به لبنان نيز حمله کند. به گفته کانال ده ، نصرالله رزمايش جبهه داخلي اسرائيل را که از امروز آغاز مي شود به منزله آمادگي اسرائيل براي جنگ عليه لبنان يا حمله ناگهاني به اين کشور مي داند.

برچسب ها: نصرالله ، رسانه ، صهونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار