جانشین سپاه سمنان:

فتنه‏آفرینی دشمنان در انتخابات بار دیگر خنثی می‏شود

جانشین فرمانده سپاه سمنان گفت: فتنه‏آفرینی دشمنان در انتخابات 24 خرداد بار دیگر با حضور آحاد ملت در صحنه خنثی می‏شود.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران غلام‏رضا دهرویه در حاشیه مراسم گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در سمنان اظهار داشت: پیدایش نظام جمهوری و رهبری پیامبرگونه رهبر انقلاب باعث شد که از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد اتفاقاتی باشیم که به صورت معجزه‏آسایی به وقوع پیوست و باعث سرافرازی ملت ایران و مسلمانان جهان شد.

وی افزود: استکبار با تمام قوا ایستاد تا انقلابی به وقوع نپیوندد؛ اما برابر خود نظامی را دید، استوار و مستحکم که از مواضع اصولی خود کوتاه نمی‌آید.

جانشین فرمانده سپاه سمنان خاطرنشان کرد: بعد از آن وقتی دشمنان به اهداف خود نرسیدند، جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند جنگی که تمامی قدرت‌های شیطانی یک طرف و ملت ایران در طرف دیگر ایستاده بود.

دهرویه ادامه داد: دشمن بالاخره به ناچار مجبور شد خبر آزادسازی خرمشهر و شکستشان را اعلام کند و این حماسه با اتحاد امت و امامت بوقوع پیوست و تاکنون هم ادامه پیدا کرده است.

وی بیان داشت: اگر این اتحاد و هم‏بستگی نبود هر آن امکان داشت، نظام سقوط کند و باز هم مردم حماسه‌ای را خلق کردند.

جانشین فرمانده سپاه سمنان به حماسه سال‌های 78 و 88 اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه دشمنان فتنه‏آفرینی می‌کردند تا به نظام ضربه بزنند، ملت ایران با اشاره مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

دهرویه تصریح کرد: در این مقطع تاریخی که همه کفار با ترفندهایی مانند اعمال تحریم‌های مختلف، انجام جنگ‌های نرم و... به صحنه آمده‌اند تا ملت را فلج کرده و نظام را دچار مشکل کنند، توقع مقام معظم رهبری از ملت ایران خلق حماسه‌ای دیگر است.

وی در ادامه مظهر حماسه سیاسی سال 92 را انتخابات دانست و افزود: ملت ایران حماسه‌سرایی سال 92 را به سرانجام خواهند رساند؛ به طوری که مقام معظم رهبری با اطمینان کامل می‌گویند «مردم با قدرت به صحنه خواهند آمد و به فضل الهی دشمنان نیز آخرین مراحل کار خود را خواهند دید».
برچسب ها: فتنه ، دشمن ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.