حسن زاده: تیم ملی با کاستا پیشرفت نمی کند

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال گفت: تیم ملی هم اکنون حدود 6 ماه در اختیار است که کاستا مي باشد، اما با این نتایج بعید می دانم پیشرفتی حاصل شود.

حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بيان داشت : در این دوره از رقابتهای آسیا ، تیم ملی کشورمان که با سرمربیگری کاستا عازم بنگلادش شده بود عملکرد خیلی ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و ما پیش بینی دیگری داشتيم و رقیب اصلی را فقط تیم تایلند می دانستیم .

وی ادامه داد: متأسفانه کاستا از فرصت زمانیکه در اختیار داشت خوب استفاده نکرد و به نظر من زمان و امکاناتی که در اختیارش بود می توانست آماده تر در مسابقات حضور پیدا کند.

حسن زاده يکي از علل شکست تیم ملی را تست گیری بی مورد کاستا دانست و اظهار داشت: ما به کاستا اعلام کردیم که بازیکنان فوتسال را در مسابقات نخواهد داشت اما او با پا فشاری، تنها زمانش را هدر داد و تا آخرین لحظه به جای اینکه روی بدنسازی بازیکنان وقت بگذارد از آنها تست می گرفت و این بزرگترین ایراد این سرمربی پرتغالی است.

سرمربی تیم استقلال گفت: ما انتظار داشتیم این تیم از سد فیلیپین بگذرد اما با اختلاف 6 گل بازی را واگذار کردند و فکر نمی کنم با این سرمربی تیم ملی کشورمان بتواند پیشرفت کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار