تکلیف "جواد عزتی‌" تا 2 روز دیگر مشخص می‌شود

مدیر تولید "دودکش‌" گفت: تا دو روز دیگر تکلیف حضور "جواد عزتی‌" برای همکاری با عوامل مجموعه مشخص می‌شود.

"صادق آذین‌" مدیر تولید مجموعه "دودکش‌" در خصوص فیلمبرداری قسمتهای پایانی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بخش اعظمی‌ از فیلمبرداری "دودکش‌" انجام شده وبا ضبط 7 قسمت دیگر کار به پایان می‌رسد.
وی با اشاره به حضور "جواد عزتی‌" در پروژه "دودکش‌" تصریح کرد: تا دو روز دیگر معلوم می‌شود که "جواد عزتی‌" به گروه خواهد پیوست و یا اینکه در این اثر نمی‌توانند با ما همکاری کنند.
"آذین‌" در خصوص حضور بازیگران جدید اظهار داشت: بازیگر جدیدی به تیم ما اضافه نشده و کار با "هومن برق‌نورد‌"، "بهنام تشکر‌"، امیرحسین رستمی‌"، "سیما تیرانداز‌"، "نگار عابدی‌"، "الناز‌ حبیبی‌" و ... ادامه دارد و چند بازیگر نیز به عنوان بازیگر میهمان با ما همکاری داشته‌اند.
گفتنی است؛ "دودکش‌" مجموعه مناسبتی ماه مبارک رمضان 92 شبکه یک سیما است که داستان آن را "برزو نیک‌نژاد" نوشته و "محمدحسین لطیفی‌" کارگردانی آن را نیز برعهده دارد.
شایان ذکر است؛ "زینب تقوایی‌" تهیه‌کننده، "ابراهیم غفوری‌" مدیر تصویربرداری، "امیر حاتمی‌" صدابردار‌، "صادق آذین‌" مدیر تولید، "ایمان امیدواری‌" طراح گریم و "مهدیه‌ لطیفی‌" عکاس این پروژه هستند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار