تبریز/

دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان اهر از سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز، خبر داد: دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان اهر از سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه  خبرنگاران تبریز ،دکتر یعقوبی، در مراسم افتتاح بعد از سال ها تعطیلی این دانشکده گفت: از مهرماه و یا بهمن ماه که البته سعی خواهد شد از مهرماه با پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید شاهد تحصیل دانشجویان در دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان اهر خواهیم بود.

وی، افزود: برای این کار تمهیداتی لازم است که هماهنگی های لازم در این زمینه از سوی دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود و اگر نیاز باشد از سوی مسئولان شهرستان اهر اعم از نماینده و فرماندار این هماهنگی ها پیگیری خواهد شد.

دکتر یعقوبی، ابراز امیدواری کرد که شهرستان اهر در آینده نزدیک یکی از قطب های آموزش عالی در بحث بهداشت و درمان در استان آذربایجان شرقی باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز، در ارتباط با مشکلات بیمارستان 128 تختخوابی اهر نیز گفت: خوشبختانه در زلزله سال گذشته، این بیمارستان از لحاظ سازه آسیب ندیده است اما از لحاظ ساختمانی نیاز به تعمیراتی بود که انجام شده است و با توجه به ساختار قدیمی مشکلات و نواقص موجود آن را حل خواهیم کرد.

دکتر یعقوبی، در ارتباط با نیاز شهرستان اهر به پزشکان متخصص گفت: خوشبختانه شهرستان اهر دارای پزشکان متخصص خوبی است و ممکن است در بخشی نیاز به متخصصی باشد که در تأمین نیروی انسانی در اولویت است و البته ما در استان برنامه جامع تری را دنبال می کنیم و آن هم بحث اجرای پزشک خانواده و سیستم ارجاع است که اگر سرجای خودش بنشیند شاهد رغبت پزشکان متخصص در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر خواهیم بود. /س

برچسب ها: دانشکده ، پرستاری ، تحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
تا چه رتبه ای دانشجو پرستاری قبول میکنه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی محمودپور
۲۳:۴۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
باسلام دانشکده پرستاری دانشگاه ازاد شهرستان اهر درسال ۹۴باچه رتبه ای دانشجومیپذیرد ممنون میشم اگه جوابمو زود بفرمایید ممنون از لطفتان
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
قول میدم یکی از دانشجوهاش ب امید خدا خودم باشم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۴:۴۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
چگونگی و زمان پذیرش دانشجو در دانشکده پرستاری
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۴:۲۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
نحوه پذیرش دانشجو