صادق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ايجاد ستادي توسط مطهري با عنوان ستاد اصولگرايان براي آيت‌الله رفسنجاني / گمانه‌زني‌هاي انتخاباتي کمکي به بهبود فضا نمي‌کند

معاون تبليغات آيت‌الله رفسنجاني گفت: علي مطهري ستاد ديگري را با مسئوليت خودش با عنوان ستاد اصولگرايان براي آيت‌الله رفسنجاني ايجاد کرده است.

"محمدرضا صادق" مشاور و معاون تبليغات ستاد آيت‌الله رفسنجاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره انتخاب سخنگوي ستاد اظهار داشت: تاکنون سخنگو را به صورت رسمي معرفي نکرده‌ايم.
 
وي در پاسخ به اين که آيا علي مطهري به عنوان سخنگوي اين ستاد انتخاب شده است يا خير؟ گفت: مطهري ستاد ديگري را با مسئوليت خودش به عنوان ستاد اصولگرايان براي آيت‌الله رفسنجاني ايجاد کرده است که اطلاع رساني آن امروز صورت مي‌گيرد.  
 
صادق در پاسخ به سوالي مبني براينکه آخرين فعاليت‌هاي ستاد آيت‌الله رفسنجاني به چه صورت است؟ افزود: بنده در حال حاضر به عنوان مشاور آيت‌الله رفسنجاني با شما صحبت مي‌کنم چرا که تاکنون وقت قانوني تبليغات آغاز نشده و تا زماني که شوراي نگهبان نظرش را درباره کانديداها و وزارت کشور نيز زمان تبليغات را اعلام نکند، ستاد موجوديتي ندارد و اساسا اطلاق کانديدا هم به افراد قانوني نخواهد بود و ما بايد صبر کنيم تا موعد قانوني فرا برسد.  
 
وي درباره شايعاتي که پيرامون تاييد صلاحيت آيت‌الله رفسنجاني مطرح مي‌شود گفت: گمانه زني‌ها کمکي به کار نمي‌کند و بايد اجازه بدهيم همه کساني که دلسوز نظام هستند و دلشان مي‌خواهد که حماسه سياسي مد نظر مقام معظم رهبري محقق شود حضور داشته باشند.
 
وي تصريح کرد: بايد از گمانه‌زني‌ها دست برداريم و اجازه بدهيم که مجامع رسمي و قانون نظرشان را اعلام کنند چرا که گمانه زني‌ها کمکي به بهبود فضا و تحقق خواسته‌هاي نظام نمي‌کند و طبيعي است که شوراي نگهبان نيز کار خود را انجام مي‌دهد.  
 
معاون تبليغات ستاد آيت‌الله رفسنجاني خاطر نشان کرد: در زمان تبليغات بايد هر کانديدايي مسير قانوني را طي کند و فعاليت‌هاي خود را براي مردم شرح دهد. 

انتهاي پيام /
 

برچسب ها: صادق ، مطهری ، رفسنجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار