فارس/

پذيرش دانشجوي ارشد علم شناسي در مرکز اطلاع رساني علوم و فنآوري

نخستین بار ، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فنآوری دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علم شناسی می پذیرد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، رئیس کمیسیون گسترش تخصصی علوم انسانی وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری از تصویب رشته کارشناسی ارشد علم سنجی برای مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فنآوری خبر داد و گفت: با توجه به آماده بودن فضا و تامین نیروی انسانی واجد شرایط این مرکز پذیرش دانشجویان را از ترم دوم سال جاری آغاز می کند .

مهراد افزود : افرادی که در این دوره پذیرفته شوند از پیشنهاد اعطای بورس تحصیلی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برای خدمت در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برخوردار خواهند بود .

او گفت: به این ترتیب از این پس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فنآوری نه تنها وظایف خود را درحوزه تحقیقات اطلاعات علمی وتامین نیازهای اطلاعاتی دانشگاهها و پژوهشگاههای پژوهشی انجام خواهد داد بلکه با پذیرش دانشجو از طریق سازمان سنجش در سطح کارشناسی ارشد متخصصان علم سنجی را تربیت خواهد کرد.

مرکز منطقه ای در سال1370 به پیشنهاد وزیر وقت علوم، تحقیقات و فنآوری و با تفاهم نامه ای که با فرهنگستان علوم جهان سوم به امضا رسید با موقعیت جغرافیایی شیراز در فارس تاسیس شد.

رئیس کمیسیون گسترش تخصصی علوم انسانی وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری افزود : اساس نامه ای که برای مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فنآوری نوشته شده و به تایید مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان رسیده است از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فنآوری به عنوان موسسه ای آموزشی و پژوهشی نام می برد.

علاقمندان برای آگاهی از توان ، ظرفیت ها و قابلیت های مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فنآوری، می توانند به نشانی www.ricesr.ac.ir مراجعه کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.