کنفرانس بین‌المللی مسائل آموزش زبان انگلیسی روز دوشنبه آغاز به کار کرد و به مدت سه روز در تالار چمران دانشگاه ارومیه ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه کنفرانس بین‌المللی مسائل آموزش زبان انگلیسی به مدت سه روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور اساتیدی از داخل و خارج با هدف ارتقای آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این کنفرانس با سخنرانی رئیس دانشگاه ارومیه حسن صدقی، دبیر اجرایی کنفرانس سیما مدیر خامنه و کریم صادقی و همچنین سخنرانی پروفسور راد الیس از دانشگاه اوکلند نیوزیلند و حضور پروفسور جک. سی. ریچاردز از دانشگاه سیدنی استرالیا آغاز به کار کرد.

این کنفرانس در دو روز آینده با سخنرانی‌هایی به صورت آنلاین و زنده توسط اساتید داخلی و خارجی اعم از پروفسور جک. سی. ریچاردز، پروفسور بهروز عزبدفتری، پروفسور فرزاد شریفیان، پروفسور گامینگ و ... به کار خود ادامه می‌دهد.

مخاطبان تخصصی این کنفرانس اساتید بوده و در 9 سخنرانی از اساتید دانشگاه‌های جهان و ایران به صورت آنلاین و زنده به بحث و تبادل نظر درباره موانع و مشکلات آموزش زبان انگلیسی خواهد پرداخت.

در این کنفرانس سه روزه، مهمانانی از دانشگاه‌های کشور استرالیا حضور داشته و همچنین اساتیدی از کشورهای کانادا و انگلستان به صورت آنلاین برای حاضران در این نشست سخنرانی خواهند کرد و کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس شامل استرالیا، نیوزیلند، کانادا، آمریکا، انگلستان، ترکیه و تونس است.

تعداد مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه این همایش یک هزار و 400 مقاله بوده که از این میزان 400 تا 450 مقاله به منظور ارائه انتخاب شده است.

در این کنفرانس دانشگاه‌ ارومیه 42 مقاله، دانشگاه علامه طباطبایی 22 مقاله، دانشگاه‌ اصفهان 22 مقاله، دانشگاه‌ تهران 12 مقاله، دانشگاه‌ پیام‌نور 11 مقاله، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز 11 مقاله، دانشگاه‌شهید چمران 10 مقاله دارند./س

برچسب ها: آموزش ، دانشگاه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.