قم/از سوی دفتر تبلیغات اسلامی؛

400 مبلغ ویژه ایام اعتکاف به سراسر کشور اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 400 مبلغ همزمان با ایام اعتکاف از سوی این مرکز برای تبلیغ بین معتکفان به سراسر کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام سعید روستا آزاد ظهر امروز در دیدار جمعی از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی با آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: امسال 400 مبلغ که 30 نفر آنان خواهران هستند، از دفاتر تبلیغات اسلامی قم، تهران، اصفهان، اهواز و ایران شهر به نقاط مختلف کشور به مدت چهار روز در ایام اعتکاف اعزام شده و به تبیین احکام، آثار و وظایف معتکف می‌پردازند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در 17 مناسبات گوناگون از جمله: ایام فاطمیه، ماه رمضان، محرم و سفر به نقاط مختلف کشور مبلغ اعزام می‌شود که در چند سال گذشته فقط در ماه محرم، رمضان و گاهی در ماه سفر این عمل صورت می‌گرفت.

حجت الاسلام روستا آزاد با بیان اینکه هر کسی سهمی در خلق حماسه سیاسی دارد، عنوان کرد: حوزه علمیه مصداقی برای فرد اصلح بیان نمی‌کند و مبلغان با بیان شاخص‌های انتخاب درست که در قرآن، سیره ائمه اطهار(ع) و سخنان بزرگان دین آمده همه را به حضور در انتخابات تشویق کرده و امید است اتحاد حوزه علمیه که نشانگر اخلاق است، حماسه سیاسی را محقق کند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه شبهات بسیاری از سوی رسانه‌ها به جوانان تحمیل می‌شود، ادامه داد: امروزه جوانان هدف بسیاری از تهاجم‌های فکری قرار گرفته‌اند که لازم است با استفاده از فرصت اعتکاف در راستای تنویر اذهان جوانان قدم برداشته و به بسیاری از شبهات پاسخ داده شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.