انتقاد گاتزتادلوسپرت از FIVB و مسئولان فدراسیون والیبال کوبا

روزنامه مشهور گاتزتادلوسپرت بعد از اقدام عجیب مسئولان والیبال کوبا در محرومیت سنگین کاپیتان تیم ملی این کشور مسئولان FIVB و فدراسیون والیبال کوبا را مورد انتقاد شدید قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری گاتزتادلوسپرت مسئولان فدراسیون والیبال کوبا طی اقدامی عجیب ویلفردو لئون کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال این کشور را از فعالیت در عرصه ملی محروم کردند و در تلاش هستند تا رسانه های خبری در دنیا از این اقدام مطلع نشده و خبری در این خصوص منتشر نشود.

علت اصلی محرومیت این بازیکن قبول پیشنهاد برای حضور و فعالیت در خارج از کشور اعلام شد و این اقدام مسئولان فدراسیون والیبال کوبا موضع گیری خاص روزنامه گاتزتادلوسپرت را در پی داشت.

این روزنامه طی تحلیلی اعلام کرد که عجیب تر از تصمیم گیری اخیر فدراسیون والیبال کوبا موضع گیری فدراسیون جهانی والیبال FIVB است که در این رابطه سکوت کرده و با این موضع گيري از فعالیت شخصیت ها و ورزشکاران صاحب نام در این رشته ورزشی در سطح جهان جلوگیری به عمل می آورد.

گاتزتادلوسپرت همچنین با انتقاد از رویکرد مسئولان فدراسیون کوبا نوشت: خیلی خوب است که از اصول دفاع کرده ولی خیلی بهتر است که از ايده ال ها دفاع و حمایت کنیم، جامعه والیبال به مسئولان کوبا گوشزد مي کند که هزاره سوم است و باید مطابق با اصول زمان پیش رفته و تصمیم گیری کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار