تبریز/زینال پور3338853

بهره برداری از كمپ گردشگري خسروشاه

مديركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از افتتاح كمپ گردشگري خسروشاه خبر داد و گفت: اين كمپ گردشگري با مجهز بودن به تمامي امكانات رفاهي، در هفته ميراث فرهنگي همزمان با افتتاح 362 پروژه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در سراسر کشور به بهره برداري مي رسد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدی افزود: كمپ گردشگري خسروشاه كه ساخت آن از سال 89 آغاز شده بود، مجموعه اي از تجهيزات رفاهي و خدماتي را داراست.

وي با بيان اينكه اين پروژه در ورودي شهر خسروشاه قرار گرفته است، يادآور شد:كمپ گردشگري خسروشاه با اعتبار چهار ميليارد ريال در فضايي به مساحت بالغ بر سه هكتار ساخته شده است.

محمدي در خصوص مشخصات كمپ گردشگري خسروشاه افزود:این كمپ شامل مجتمع رفاهي بين راهي با امکانات خدماتی همچون بوفه، سرویس هاي بهداشتی و نمازخانه و نيز آلاچيق در خدمت مسافران و گردشگران قرار دارد.

مديركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطرنشان كرد:راه دسترسي و ارتباطي مناسب، گازرساني و آبرساني به اين پروژه انجام گرفته و براي تامين انرژي در آن از سيستم آبگرمكن خورشيدي استفاده مي شود.

محمدي با اشاره به لزوم توسعه بيش از پيش امکانات رفاهی و خدماتي در استان تاکید کرد: جذب گردشگر به منطقه و استان پيش از هر چيز نيازمند تامين زيرساخت هاي اوليه است كه در اين راستا اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با همكاري بخش خصوصي اقدامات موثري انجام داده است.

وي با تاکید بر موقعیت مناسب طبيعي و تاريخي خسروشاه يادآور شد:آرامگاه شیخ سلار، آرامگاه قطب راوندی، مسجد جامع خسروشاه، برج كبوتر، قیز قلعه‌سی و سالارباغی، از جمله آثار تاریخی خسروشاه به‌شمار می‌روند/س

برچسب ها: بهره ، برداری ، کمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.