در جمع خبرنگاران؛

حداد عادل: من، ولايتي و قاليباف مشي رفسنجاني را قبول نداريم

عضو ائتلاف سه‌گانه گفت: بنده، قالیباف و ولایتی مشی رفسنجانی را قبول نداریم و همین اشتراک باعث شد که ما کنار یکدیگر جمع شویم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران غلامعلي حدادعادل عضو ائتلاف سه‌گانه پيشرفت عصر امروز(يكشنبه) در حاشیه نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه امیرکبیر و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است برای وحدت اصولگرایان از عرصه انتخابات کنار رود، گفت: جواب مثبت به اين سوال را همان روز اول ائتلاف دادم چرا كه ما سه نفر به فرض اينکه يک نفر بيرون بيايد، با هم ائتلاف کرديم.

وي در ادامه افزود: 70 درصد احتمال مي‌دادم که من فرد نهايي ائتلاف نباشم چرا كه از روز اولی که ما وارد ائتلاف شدیم، جواب این سوال را دادیم.

اين کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به این سوال که ولایتی عنوان کرده رفسنجانی نقشی در فتنه 88 نداشته است، گفت: بنده، قالیباف و ولایتی مشی رفسنجانی را قبول نداریم و همین اشتراک باعث شد که ما کنار یکدیگر جمع شویم.

حدادعادل همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از وي پرسيد قالیباف بعد از منتفی‌شدن کاندیداتوری‌اش در سال 88 ستاد‌های خود را در اختیار میرحسین موسوی قرار داد، گفت: اینگونه نیست، اما برای اطلاع بیشتر باید او را به دانشگاه امیرکبیر دعوت کنید.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار