قم/

پایان خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه

دبیر پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه از مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا پایان خرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام مهدی حقی با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: حوزویانی که برای نخستین بار پایان‌نامه یا کتاب آن‌ها منتشر شده باشد می‌توانند در همایش شرکت کنند.

وی با اشاره به موضوعات 16گانه همایش گفت: تفسیر و علوم قرآن، حدیث و رجال، فلسفه، کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره، فقه و اصول، کتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، فقه و علوم سیاسی، علوم تربیتی و روانشناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و تکنولوژی آموزشی از جمله موضوعاتی است که آثار در آن‌ها طبقه‌بندی می‌شوند.

دبیر پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان شرکت در این همایش تا پایان خرداد فرصت دارند دو نسخه از آثار خود را از طریق پستی یا حضوری به دبیرخانه همایش واقع در قم، ابتدای بلوار جمهوری، ساختمان مرکز مدیریت حوزه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته استقبال مطلوبی از همایش صورت گرفته به طوری که در سال گذشته 950 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد.

دبیر پانزدهمین همایش کتاب سال حوزه با اشاره به اهداف برگزاری همایش کتاب سال حوزه گفت: شناسایی آثار برتر و نویسندگان و فرهیختگان، تجلیل، تکریم و معرفی این افراد به جامعه علمی و ارتقای نویسندگی و پژوهش در حوزه از جمله اهداف این همایش محسوب می‌شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.