از صبح امروز عمليات گسترده ارتش سوريه براي پاکسازي شهر القصير از لوث وجود تروريست هاي سوريه آغاز شده است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسيا اليوم ، در پي عمليات گسترده ارتش سوريه، گروههاي مسلح تروريست مجبور به عقب نشيني به محله هاي شمالي شهر القصير شدند. 
لقاء شحاده خبرنگار شبکه تلويزيوني روسيا اليوم در دمشق گفت: يک منبع نظامي سوريه از آغاز عمليات يورش گسترده به شهر القصير خبر داد. از روز گذشته شاهد عمليات شناسايي گسترده جنگنده هاي ارتش سوريه در شهر القصير بوديم و حملات توپخانه اي و موشکي به پايگاه هاي گروههاي مسلح در اين شهر هم آغاز شد. ارتش سوريه پيش از اين، مناطق اطراف شهر القصير را به طور کامل به کنترل خود درآورده بود. 
شحاده افزود: نيروي هوايي سوريه در چند روز گذشته اعلاميه هايي را در شهر القصير پخش کرد و از غيرنظاميان خواست اين شهر را ترک کنند. بعضي افراد مسلح از القصير به منطقه الزبداني در ريف دمشق فرار کردند. درگيريهاي شب گذشته در الزبداني هم با همين گروههاي مسلح بود. 
وي خاطر نشان کرد: نيروهاي ارتش سوريه از دو محور شرقي و جنوبي به شهر القصير حمله کردند. به گفته يک سخنگوي نظامي ارتش سوريه، اين نيروها چند محله در داخل شهر القصير از جمله الکراج، البلديه، الکنيسه و الحاره را به کنترل خود درآوردند. اين سخنگو تاکيد کرد شمار زيادي از فرماندهان گروههاي مسلح در شهر القصير کشته شدند. گفته مي شود گروههاي مسلح به محله هاي شمالي شهر القصير عقب نشيني کردند. حملات توپخانه اي به اين محله ها همچنان ادامه دارد. شمار زيادي از افراد مسلح در درگيريهاي شديد در القصير کشته شدند. 

در همين حال تعدادي زيادي از عناصر مسلح در منطقه القصير سلاح هايشان را برزمين  گذاشته اند  و با پنهان شدن در ميان جمعيت غير نظاميان قصد فرار از اين منطقه را دارند .
منابع خبری از فروپاشی کامل و فرار عناصر جبهة النصره در شهر قصیر سوریه و پیشر‌روی‌های گسترده ارتش در نبرد خیابانی در این شهر خبر می‌دهند.
 ارتش سوريه اتاق عمليات گروه موسوم به جبهه النصره را در القصير هدف حمله قرار داد و آنجا را به همراه همه افراد موجود در آن منهدم کرد.
همزمان با پیش‌روی ارتش سوریه در شهر قصیر در استان حمص و کنترل ارتش بر شهرداری این شهر، منابع خبری تصاویری از برافراشته‌ شدن پرچم سوریه در این شهر منتشر کرده‌اند.
گزارشات جديد نشان مي دهد  پس از محاصره منطقه القصير شمار زيادي از عناصر تروريستي خود را تسليم ارتش سوريه کردند.

شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتي پيش در خبري فوري اعلام کرد: ارتش سوريه توانست اکثر مناطق القصير را از وجود عناصر تروريستي پاکسازي کند.








برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مدافع حق
۰۱:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
برای سلامتی اقا امام زمان 5 صلوات بفرستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
ایران سرافراز موفق باشی توی همه مواقع الهی دشمنانت نابود گردند
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی موسوی
۰۴:۱۰ ۰۹ تير ۱۳۹۴
اگریگ نفرهم بمونیم پیروز میدان جنگ با دشمنان اهل بیت خواهیم بود
آخرین اخبار