نماينده لنکرانی در دانشگاه صنعتی اميرکبير:

دولت رفسنجانی منشأ بی قانونی است/ احمدی‌نژاد ساخته و پرداخته مشایی است

نماینده کامران باقری لنکرانی، دولت سازندگی را منشأ بی قانونی دانست و گفت: ما هیچ‌گاه ادبیاتی همچون مکتب ایرانی و یا فراماسونی از احمدی‌نژاد سال ۸۴ به خاطر نداریم، وی ساخته و پرداخته مشایی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "جمشیدی" نماینده "کامران باقر لنکرانی" کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری ظهر امروز (یکشنبه ۲۹ اردیبهشت) در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به سؤالات دانشجویان پاسخ داد.

جمشیدی در پاسخ به اینکه آیا امسال اعتراضاتی در صحنه انتخابات وجود خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: احتمال دارد در سه موج، یعنی تأیید صلاحیت‌ها، تبلیغات انتخاباتی و پس از انتخابات شاهد اعتراض گروه‌های خاصی باشیم.

وی ادامه داد: توصیه من به جوانان در این رابطه این است که تمام تلاش خود را در راستای شناخت بیشتر از اوضاع مملکت کمک انجام دهند.

نماینده لنکرانی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه ائتلافی بین لنکرانی و جلیلی صورت می‌پذیرد، گفت: در این راستا ائتلاف بین این ۲ شخصیت صورت نمی‌گیرد، همچنین لازم است بگویم که نظر شورای مرکزی پایداری بر لنکرانی معطوف است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تنها تبیین و بصیرت می‌تواند روشن‌کننده راه باشد، اضافه کرد: هم‌اکنون اصولگرایان به ۲ دسته حقیقی و شبه اصولگرا تقسیم شده‌اند که در همین راستا شبه اصولگرایان تنها موجب به خطر افتادن جریان راست سنتی هستند.

جمشیدی درباره دولت سازندگی گفت: دولت رفسنجانی منشأ بی قانونی است و این دولت هیچ‌گاه به مجلس پاسخگو نبود.

وی ادامه داد: حال چگونه است که هاشمی وامدار مردم شده است و اصلاح طلبان او را به عنوان گزینه حداکثری خود انتخاب کرده‌اند، در حالی که در زمان ریاست جمهوری‌اش حتی به نامه‌هایی که از سوی اصلاح‌طلبانی همچون سروش به وی فرستاده می‌شود پاسخگو نبود. بنده اعتقاد دارم تمام این اقدامات بازی‌های سیاسی است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که دلیل دفاع شما از احمدی‌نژاد چه بود، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد کنونی با احمدی‌نژاد سال ۸۴ به طور کلی تفاوت دارد. ما هیچ‌گاه ادبیاتی همچون مکتب ایرانی و یا فراماسونی از احمدی‌نژاد سال ۸۴ به خاطر نداریم، وی ساخته و پرداخته مشایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار