حبيبي:

دغدغه‌هاي شوراي نگهبان را در حفظ و صيانت از جمهوريت و اسلاميت نظام درك مي‌كنيم

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: دغدغه‌هاي شوراي نگهبان را در حفظ و صيانت از جمهوريت و اسلاميت نظام درك مي‌كنيم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدنبي حبيبي که در پايان نشست دبيران حزب سخن مي‌‌گفت افزود: انتخابات آينده يك رقابت چند ضلعي را در دور اول تجربه خواهد كرد. حزب موتلفه اسلامي با اصلاح‌طلبان كه يك ضلع رقابت هستند مرزبندي دارد واين مرزبندي را در حمايت از نامزد مورد نظر خود اعمال خواهد كرد. 

حبیبی انتخابات شوراهاي اسلامي را نيز مهم دانست و اظهار داشت: ما در مسير فرآيند وحدت دراين زمينه پيش خواهيم رفت و به فهرست واحد انشاءالله با ديگر اضلاع اصولگرايي در كلان شهرها خواهيم رسيد. 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بررسي صلاحيتهاي نامزدهاي انتخاباتي در شوراي نگهبان با اشاره به اظهارات مهم آيت الله جنتي در خطبه‌هاي نماز جمعه بیان داشت: ما دغدغه‌هاي  شوراي نگهبان را در حفظ و صيانت از جمهوريت و اسلاميت نظام درك مي‌كنيم. كساني كه شرايط مندرج در اصل 115 قانون اساسي را ندارند هرگز نبايد در معرض رأي مردم قرار گيرد. اگر كوچكترين غفلتي صورت گيرد، به مردم و كشور در چهار سال آينده آسيب وارد مي‌شود. 

وي با اشاره به سوزن‌باني ارتش رسانه‌اي غرب در تنظيم اندازه رقابت در انتخابات آينده گفت: ما بايد دقت كنيم اجازه مداخله بيگانگان در رقابتهاي انتخاباتي را ندهيم اين مداخله بخشي از جنگ نرم دشمن عليه ملت است. اگر همگي به قانون به ويژه قانون اساسي التزام عملي داشته باشند در دام ترفندها و دسيسه‌ها و توطئه‌هاي اتاق جنگ رسانه‌هاي دشمن نمي‌افتند.

حبیبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري تصریح کرد: معيارهاي انتخاب مشخص است طبيعي است ملت ايران به انتخاب اصلح فكر مي‌كند. بايد راي ملت را ميزان دانست و هر كه را ملت انتخاب كرد به ديده احترام بنگريم و او رئيس جمهور ملت است و انشاءاله با التزام عملي به ولايت فقيه و قانون اساسي كشور را اداره خواهد كرد.

وي در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تصاوير فجيعي كه تروريستها از جنايات خود در سوريه در فضاي مجازي منتشر كرده‌اند، اظهار داشت: امت اسلام گرفتار يك جريان دست‌آموز استعمار هستند كه مكتب اسلام و قرآن عزيز را با تكيه دروغين به اسلام را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: در هيچ مكتب فكري اين عمل تاييد نمي‌شود كه قلب يك انسان را زنده زنده از قفسه سينه او خارج كنند و براي ايجاد رعب و وحشت بخورند. اين اتفاق تنها يك بار آن هم در صدر اسلام توسط زن ابوسفيان هند جگرخوار صورت رفت. حمزه عموي گرامي پيامبر اسلام اينگونه به شهادت رسيد. 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: تروريستهاي جگرخوار تصويري ديگري را از بريدن بدن زنده زنده سربازان سوري با اره نشان مي‌دهند  كه نهايت قساوت و بيرحمي است. متأسفانه نهادهاي حقوق بشري جهان چشم به اين جنايات بسته‌اند و سازمان ملل هم براي اين اعمال زشت پاداش قرار داده است و هفته گذشته تروريستها را به عنوان يك جريان معارض با دولت و ملت سوريه به رسميت شناخت و مي‌خواهد به آنها كرسي نمايندگي به عنوان ناظر بدهد. 

حبیبی در ادامه گفت: تروريستها امروز بدن مطهر صحابه پيامبر(ص) را از مزار آنها بيرون مي‌كنند و هتك مي‌كنند. فردا ممكن است به خود پيامبر(ص) و اهل بيت(ع) اين جسارت را بكنند. 

وی افزود: جهان اسلام بايد بيدار شود و بداند جريان وهابي دست‌آموز سرويسهاي انگليس، آمريكا و اسرائيل بنا دارند با تبليغ اسلام آمريكايي به جنگ رو در روي با اسلام ناب محمدي در آينده بپردازند. نشانه آشكاردلدادگی این جریان به صهیونیسم را نیز می توان به تخریب قبر فتحی شقاقی از عناصر برجسته ضد صهیونیستی دید.

وي بیان داشت: تروريستهاي جگرخوار مي‌خواهند از ملتهاي اسلامي و جريان مقاومت انتقام بگيرند و جريان بيداري اسلامي را به بيراهه ببرند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: اين رفتارها نشان مي‌دهد غرب همه گزينه‌ها را از جمله گزينه اهانت به پيامبر(ص) و صحابه بزرگوار او و قطعه قطعه كردن مسلمانان را در روي ميز دارد. اماآنها بايد بدانند مسلمانان واقعي تا آخرين قطره خون خود در برابر اين پديده خواهند ايستاد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار