اردبیل/

بهره‌برداری از 830 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و به صورت متمرکز پروژه‌های عمرانی شهرستان پارس‌آباد به ویژه 830 واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ولی کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد که با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عظیم‌ترین کارها و خدمات دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر، ساخت مسکن مهر است که امید زیادی را در مردم به ویژه افراد فاقد مسکن به وجود آورده تا بتوانند با کمترین مبلغ صاحب یک سرپناه واقعی شوند.

وی تصریح کرد: در شهرستان پارس‌آباد و به مناسبت‌های مختلف بیش از 300 واحد مسکن مهر افتتاح شده و افتتاح سایر مساکن مهر نیز در اولویت قرار گرفته که در مناسبت‌های پیش‌رو شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

کریمی خاطرنشان کرد: در کنار پروژه مسکن مهر همزمان با گرامیداشت سوم خرداد فاز اول پروژه آبرسانی عمران‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع آبرسانی ساکنان 20 روستای منطقه از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی به اجرای عظیم‌ترین پروژه آبی، خاکی در شمال استان اشاره کرد و ادامه داد: پایاب شبکه سد خداآفرین بزرگ‌ترین پروژه‌ای است که در صورت تکمیل می‌تواند ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی جوانان در بخش کشاورزی را فراهم آورد.

کریمی بیان کرد: با تکمیل شدن این پروژه منطقه مغان متحول شده و به معنای واقعی بخش عظیمی از اراضی دیم به آبی تبدیل می‌شود.

فرماندار پارس‌آباد یادآور شد: با افتتاح این پروژه ملی بیش از 82 هزار هکتار از اراضی دیم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد به آبی تبدیل شده و امکان توسعه همه‌جانبه بخش کشاورزی بهتر از گذشته فراهم می‌آید.

کریمی همچنین به پیشرفت 85 درصدی استخر سرپوشیده این شهرستان اشاره کرد و گفت:‌ این استخر به عنوان اولین استخر استاندارد شهرستان مرزی پارس‌آباد با 400 میلیون تومان در دست اجرا است.

وی در ادامه به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان و تأکید مسئولان استان نسبت به تکمیل آنها اشاره کرد و افزود: تعریض و روکش آسفالت فرودگاه پارس‌آباد از پروژه‌های مهم و اساسی است که تا پایان خردادماه با مهیا شدن باند این فرودگاه امکان نشست و برخاست هواپیمای فوکر فراهم می‌آید.

وی به اجرای پروژه چهار بانده کردن محور پارس‌آباد – اصلاندوز به همت بنیاد مسکن استان اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح با شتاب مناسب و حرکت جهادی و انقلابی در حال اجرا است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن رونق منطقه بهتر از هر زمان دیگر اتفاق می‌افتد/س 

برچسب ها: اردبیل ، بهره ، برداری ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.