مازندران/

افزایش اقتدار انقلاب اسلامی ، حضور مردم در صحنه انتخابات

خطیب موقت نماز جمعه ساری گفت: کاندیداها در مقابل رای شورای نگهبان سر تعظیم فرود بیاورند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی افزود: دنیا را باید به عنوان کشتزار و مزرعه بنگریم و در این عالم خاکی بذر مرغوب بکاریم تا بتوانیم در آخرت، کشت و برداشت خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حق نداریم هرجا سخن گزاف و بیهوده از زبان جاری شود، گفت: اگر از زبان درست استفاده شود، تمام کلام قرآن را اجرا کرده است.

خطیب موقت نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه اگر مردم از بدزبانی کسی بترسند او از اهالی جهنم است، افزود: باید کاری کنیم مردم مشتاق دیدار ما باشند.

قاسمی با بیان اینکه ایام انتخابات را پیش رو داریم، تصریح کرد: ‌خطاب به کاندیداهایی که تایید می‌شوند و هم افرادی که به ستاد اینها می‌روند می‌گویم که آخرت خود را به واسطه زبان، تهمت و افترا به خاطر دیگران، خراب نکنیم.

خطیب نماز جمعه ساری گفت: کاندیداها در مقابل رای شورای نگهبان سر تعظیم فرود بیاورند.

خطیب موقت نماز جمعه ساری یادآور شد:‌ از امام علی(ع) هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم اما همین اندازه را اعلام کنیم که در عالم خاکی، هیچ ولادتی مانند ولایت امام علی(ع) اتفاق نیفتاده است.

قاسمی با اشاره به اینکه اول خرداد، آغاز محاصره اقتصادی ایران از سوی آمریکا از سال 1359 است که این روز را روز بهینه‌سازی مصرف نام‌گذاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگ مصرف و اصلاح الگوی مصرف باید توسط همه آحاد مردم و مدیران اجرایی در کشور ما اجرا شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.