ایلام/

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام لوح سپاس دریافت کرد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام دکتر یونس احمدی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی لوح سپاس دریافت کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران  ايلام؛  در بخشی از این لوح سپاس که به امضای محمدشریف ملک‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی رسیده، آمده است: تلاش‌های روشنی‌بخش شما در راستای گسترش فرهنگ گردشگری در این پهنه آسمانی ارجمند و در خور سپاس شایان و همیشگی است.
این لوح سپاس می‌افزاید: بدینوسیله همنوایی مجدانه حضرتعالی با جشنواره صدای نسیم بهار و حضور اثربخش در راستای توسعه گردشگری که رضایت حضرت ولیعصر (عج) و ملت بزرگ ایران را به همراه داشته است، ارج می‌نهم.
این لوح سپاس اضافه می‌کند: با افتخار لوح سپاس خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور در نوروز 92 به شما تقدیم می‌شود.
این لوح سپاس یادآور می‌شود: امیدوارم در راستای توسعه سند گردشگری به مثابه عرصه‌ای شایسته و مناسب برای منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در نهایت سرفرازی ایران اسلامی موفق و موید باشد.
لازم به ذکر است؛ حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام در نوروز سال 92 موفق به کسب رتبه ممتاز و برتری در رشد جذب گردشگر از متوسط کشوری شده است.
در نوروز سال 92 استان ایلام با همت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و تلاش مدیریت عالی جدید این دستگاه در استان موفق به افزایش 50 درصد رشد جذب گردشگران در مقایسه با نوروز سال 91 شد.
در نوروز 92 به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام رکورد حدود 3 میلیون سفر در استان ایلام شکسته شده است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.