خوزستان/

طرح‌های کوچک توسعه کشاورزی تعیین تکلیف شده‌اند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: طرح‌های کوچک توسعه کشاورزی در سال 91 تعیین تکلیف شده‌اند و در سال 92 در اولویت نیستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، کیخسرو چنگلوایی در حاشیه جلسه شورای کشاورزی شهرستان‌ها که در استانداری خوزستان تشکیل شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی شهرستان‌های حمیدیه، رامهرمز، بهبهان، اندیشمک برگزار شد؛ این جلسات هر هفته با حضور فرمانداران و روسای جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات روند پیشرفت طرح توسعه کشاورزی و مشکلاتی که دارند بررسی می‌شود و متقاضیانی که با هر کدام از دستگاه‌ها و بانک‌ها مشکل دارند به بیان معضلات خود می‌پردازند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه در سال 92 طرح‌های کوچک برای دریافت تسهیلات اولویت ندارند، اضافه کرد: طرح‌هایی که کوچک بودند از نظر عقد قرارداد، عملیات اجرایی و پرداخت تعیین تکلیف شده‌اند.

وی افزود: امسال قرار است با توجه به سیاست‌گذاری برای ایجاد توازن در تولید و تکمیل زنجیره آن به طرح‌های بزرگ در قالب صنایع تبدیلی، تکمیلی، زیربنایی، دامداری و دامپروری بپردازیم.

چنگلوایی از روند کار شهرستان‌ها اعلام رضایت کرد و گفت: در جلسات بعدی که اعضای ستاد توسعه کشاورزی از شهرستان‌ها می‌آیند باید گزارش پرونده‌های خود را با ریز مشخصات ارائه دهند.

وی در رابطه با مشکلات شهرستان‌ها خاطر‌نشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات که روند کار را کند می‌کند این است که پرونده‌ها باید به بانک عامل در تهران فرستاده شوند و عدم تامین وثیقه و مراجعه نکردن متقاضیان برای تکمیل پرونده از دیگر مشکلات در شهرستان‌ها است./س
برچسب ها: طرح ، تکلیف ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.