قم/

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی

رشناس قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید علیه السلام با حضور قاریان بین‌المللی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید محمد صالح‌نژاد با بیان اینکه در راستای نشر فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم، این اداره کل تصمیم به برپایی محافل انس با قرآن دارد، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن به این منظور است که ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم بدون نشر و ترویج قرائت قرآن کریم امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید علیه السلام، خاطرنشان کرد: بخشی از محافل انس با قرآن کریم که با استقبال زائران و مجاورین حرم اهل بیت علیهم السلام مواجه می‌شود، محافل انس با قرآنی هستند که در آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می‌شود.

کارشناس قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این محفل انس با قرآن کریم امروز برگزار می‌شود.

وی افزود: این محفل انس با قرآن کریم که با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آستان مقدس امامزاده جعفر شهید علیه السلام و شهرداری منطقه شش برگزار می‌شود، با حضور اساتید قرائت قرآن کریم همچون استاد سعید طوسی و استاد عباس هاشمی همراه خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.