سيامك اطلسي هم نخست وزير شاه شد

سيامك اطلسي گفت: ايفاگر "شاپور بختيار" و دوران 37 روزه نخست وزيري او در زمان خارج شدن شاه از ايران خواهم بود.

سيامك اطلسي، ايفاگر نقش "شاپور بختيار" در مجموعه "معماي شاه" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در گذشته يكبار ايفاگر نقش شاپور بختيار بوده‌ام و براساس همان آشنايي قبلي بار ديگر اين شخصيت را بازي مي‌كنم. 


وي با اشاره به شخصيت شاپور بختيار تصريح كرد: بختيار به 5 زبان خارجي نيز تسلط داشت و قرار بود كه با «چه گوارا» دست به كارهاي بزرگي زند. 
اطلسي در خصوص نخست وزيري شاپور بختيار در مدت زمان 37 روز اظهار داشت: بختيار با شرط اينكه شاه 2 ماه ايران را ترك كند تا وضعيت آرام شود مقام نخست وزيري را پذيرفت و براي گرفتن راي اعتماد به مجلس رفت. 
اين دوبلور پيشكسوت سيما افزود: در آن زمان امام خميني (ره) شوراي انقلاب را تشكيل دادند و ديگركاري از شاپور بختيار ساخته نبود و حكومت 2500 ساله شاهنشاهي را در هم شكستند. 
اطلسي با اشاره به سكانسهايي كه بايد در خصوص اين شخصيت بازي كند گفت:‌ در خصوص شخصيت شاپور بختيار مطالعه‌هاي زيادي كردم و متوجه شدم كه او خيلي فرصت رسيدن به هدف و آرزوهايش را نداشته است و با رفتن شاه هم نتوانست اوضاع مملكت را سامان دهد. 
بازيگر مجموعه پدر سالار ادامه داد: حدود 5 سكانس از حضور بختيار در كاخ شاهنشاني گرفته شده است و به طور تقريبي 12 سكانس ديگر مانده  كه به احتمال زياد كار و بازي من در معماي شاه تا دو ماه ديگر به پايان مي‌رسد.
 
*ماندگاري معماي شاه براي نسل‌هاي آينده
 
وي با اشاره به ساخت سريال‌هاي متفاوت در خصوص حكومت پهلوي اظهار داشت: با وجود ساخت سريال‌هاي گوناگون در خصوص پهلوي‌ها، معماي شاه به دليل برخورداري از واقعيت و به تصوير كشيدن لحظه به لحظه اتفاقات كشور در آن دوران، براي نسل‌هاي آينده ماندگار مي‌شود.
* ادامه فيلمبرداري در كاخ نياوران
 
اطلسي با اشاره به سكانس‌هاي در پيش رو تصريح كرد: سكانس‌هاي شاپور بختيار در كاخ نياوران و دفتر شاه گرفته مي‌شود و فيلمبرداري اين سريال در كاخ سعد آباد هم ادامه دارد.
 
* محمدرضا ورزي همه تجربه خود را به كار گرفت
 
اين بازيگر با اشاره به زحمات كاگردان معماي شاه اظهار داشت:‌ محمدرضا ورزي همه تجربه و تلاش خود را براي به تصوير كشيدن واقعيت زندگي محمدرضا شاه مي‌كند و به طور قطع اين سريال جز آثار ماندگار و فاخر شبكه يك سيما مي‌شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار