سانگ یانگ کوراندو اسپرت 2014

سانگ یانگ آپشن های جدیدی را نیز برای مدل های 2014 تدارک دیده که گرمایشی فرمان و صندلی های جلو، تریم رنگ های مختلف و تزیینات جدید کابین، سنسور عقب، روکش چرمی صندلی ها، فرمان حساس به سرعت و تهویه اتومات مهم ترین آنها خواهند بود.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران کره جنوبی اولین بازاری است که سانگ یانگ در آن فیس لیفت کوراندو اسپرت را که به عنوان مدل 2014 شناخته می شود، رونمایی کرد .اگر کوراندو اسپرت جدید را با مدل های پیشین آن مقایسه کنیم خواهیم دید که برف پاکن ها بزرگتر شده و ارتفاع پشت سری صندلی ها کاهش یافته، همین! البته سانگ یانگ انبوهی از رنگ های مختلف بدنه و طرح های متفاوت رینگ بسته به تریم انتخابی دراختیار مشتریان قرار داده است.

2014 SsangYong Korando Sports

2014 SsangYong Korando Sports

 
 
 
 
 
 
 
 
اما سانگ یانگ آپشن های جدیدی را نیز برای مدل های 2014 تدارک دیده که گرمایشی فرمان و صندلی های جلو، تریم رنگ های مختلف و تزیینات جدید کابین، سنسور عقب، روکش چرمی صندلی ها، فرمان حساس به سرعت و تهویه اتومات مهم ترین آنها خواهند بود.
 
 
 
 
 
 
 
پیشرانه ای که فعلا برای این پیکاپ کره ای درنظر گرفته شده یک موتور 2.0 لیتری e-XDi دیزلی است که 153 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور را به کمک گیربکس شش سرعته دستی (یا اتومات سفارشی) به چرخ ها منتقل می کند.
 
 
 
برچسب ها: بازار ، ماشین ، سانگ یانگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amin shahmoradi
۱۶:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
سلام
لطفا اگر مقدور هست سریعتر کاتالوگ و پروگرام آپشن و ویژگی های کایرون
همراه با یک مدل دیگر برام بفرستید
سپاسگإارم
آخرین اخبار