مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان:

انتخابات در ایران بر اساس تکلیف‌گرایی است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان گفت: انتخابات در ایران بر اساس تکلیف‌گرایی است و با شرکت گسترده در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسن رضانیا عصر امروز در جلسه تبادل نظر با فرهنگیان و دانشگاهیان استان همدان با بیان اینکه معلمان و دانش‌آموزان نقش برجسته‌ای در خلق حماسه سیاسی دارند اظهار داشت: هوشمندی معلمان و دفاع از انقلاب اسلامی دو برجستگی ویژه منحصر به فرد فرهنگیان است.

وی ادامه داد: معلمان و اساتید نقش اساسی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و روشنگری در بصیرت‌افزایی جامعه دارند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان با اشاره به اینکه روشنگری، بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی با محوریت ارتقاء بصیرت انجام شود افزود: دشمن بی‌ثبات‌سازی اجتماعی را برای ایجاد فشار را در دستور کار خود قرار داده و از این منظر می‌خواهد بر روی افکار عمومی تأثیر بگذارد.

وی اضافه کرد: در فرصت باقیمانده تا انتخابات شوراهای آموزش و پرورش در راستای خلق حماسه سیاسی کاری ماندگار را انجام دهند.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهار با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات به اقتدار نظام در صحنه بین‌ا‌لمللی کمک می‌کند اظهار داشت: در انتخابات عوامل زیادی در خلق حماسه سیاسی موثرند که یکی از آنها معلمان هستند.

علی زارعی گفت: در دوران فتنه معلمان با بصیرت خود و بصیرت‌افزایی در جامعه در عبور از این بحران نقش مؤثری ایفا کردند و در این مقطع زمانی برای بصیرت‌افزایی بیشتر دانش‌آموزان می‌توان از انجمن اولیاء و مربیان استفاده کرد.

وی ادامه داد: معلمان باید نتایج خلق حماسه سیاسی در انتخابات را برای مردم تبیین کنند که حضور حداکثری در انتخابات در اقتدار فرا ملی ایران در منطقه و جهان مؤثر است.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با بیان اینکه همه دنیا در انتخابات به ایران چشم دوخته‌اند گفت: مردم با حضوری گسترده و با شکوه در انتخابات حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

علیرضا تکلو افزود: انتخابات در ایران بر اساس تکلیف‌گرایی است و با شرکت گسترده در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌‌شود.  

وی گفت: آموزش و پرورش باید از همه ظرفیت‌های خود در راستای ترغیب و تبلیغ مردم برای حضور گسترده در انتخابات استفاده کند.
برچسب ها: تکلیف ، انتخابات ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.