سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت در جمع بسیجیان:

ملاک قالیباف در انتخاب مدیران محبت به ولايت و كارآمدي است

سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت گفت: قالیباف در حمایت و پایبندی به مديرانش خط قرمزي ندارد، به همین دلیل در سیستم‌های تحت مدیریت وی، مشایی ساخته نمی‌شود.

به گزاری خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد علی حسن پور" در جمع برخی از بسیجیان تهران با اشاره به نگاه قالیباف به مقوله مدیریت اظهارداشت: قالیباف براي كار كردن با افراد مختلفي كه قرار است تيم مديريتي‌اش را تشكيل دهند، شاخص و معيار مشخصي دارد.

وی افزود: ملاك وی براي تداوم همكاري با مديران مختلف بر اساس دو معيار اصلي است؛ يكي محبت به ولايت و ديگري كارآمدي.

حسن پور ادامه داد: قالیباف در مسولیت‌هایش ثابت کرده در صورت این که یکی از نیروهایش از این دو شاخص مهم فاصله بگیرد، همکاری خود را با وی قطع می‌کند و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد چنین افرادی اطراف او رشد کنند.

وی به پيشينه فعاليت‌هاي قالیباف اشاره کرد و افزود: قالیباف تا زماني از مديران و همكارانش دفاع خواهد كرد كه هم پايبند ولايت باشند و هم در خدمت به مردم مفيد بوده و يك فرد كارآمد به حساب بيايند.

عضو شورای مرکزی ستاد همیاران پیشرفت خاطرنشان كرد: هر گاه اگر نهادهاي نظارتي و ذي صلاح مدارکی ارائه کنند و صلاحيت افراد زيرمجموعه مديريتي قالیباف را زير سوال ببرند، وی اصراري به ادامه همكاري با آن مدير مورد نظر نخواهد داشت، هيچ خط قرمزي در اين زمينه ندارد و به همين دليل مشايي ساز نيست.

انتهای پیام/
برچسب ها: قالیباف ، مشایی ، ائتلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار