از سوی وزارت بهداشت:

انجمن ارولوژی، برترین انجمن شناخته شد

بنا به گفته رئیس انجمن ارولوژی:انجمن ارولوژی ایران با توجه به فعالیتهای آموزشی و علمی بین المللی در این راستا پیشرفت شایانی داشته که به عنوان برترین انجمن شاخص از سوی وزارت بهداشت معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران، دکتر سنادی زاده، رئیس انجمن ارولوژی امروز صبح در 16 کنگره انجمن ارولوژی ایران گفت: انجمن ارولوژی با توجه به فعالیت های آموزشی و علمی بین المللی در چند سال اخیر پیشرفت شایانی در این زمینه داشته، که به عنوان برترین انجمن شاخص از طرف وزارت بهداشت معرفی شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به گفته مقام معظم رهبری که بانوان بايد در عرصه علمی نقش کلیدی و پیشرو داشته باشند امسال در این کنگره با حضور خانم دکتر حاجی ابراهیمی از دانشگاه تبریز به عنوان دبیر علمی همکاری به عمل آمده است و همچنین مباحث این کنگره، به بررسی مشکلات ادراری آقایان و خانمها، علائم اختلال استرس ادراری، سرطان ها که باعث عارضه در ناحیه مثانه و کلیه می شود، بیماری های پروستات و ارولوژی اطفال می پردازد.

رئیس انجمن ارولوژی ضمن اشاره به برگزاری گنگره آسیایی و اقدامات دیگر در این راستا اشاره و اضافه کرد:در این راستا، به پایه گذاری روز ملی سلامت مردان در کشور و کنگره آسیایی که پدیده ای نو است در آذر ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان شاخص های برگزاری کنگره آسیایی و تسهیلات آن بیان کرد: این کنگره که با حضور 2 هزار جراح کلیه از آسیا، اروپا، آمریکا و کانادا که در طول 40 سال اخیر این اقدام بی سابقه است برگزار می شود و همچنین از تسهیلات این کنگره، ثبت نام همه اشخاص با دریافت هزینه این کنگره بوده که این درآمد در جهت توسعه توریست و گردشگری کشور و شناسایی علمی آن کمک خواهد کرد./ع2
برچسب ها: آموزشی ، ارولوژی ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.