زن كلاهبرداري كه از حساب اينترنتي افراد، برداشت هاي غير مجاز ميليوني كرده بود توسط پليس فتا خراسان رضوي در مشهد شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي در رابطه با سرقت 30 ميليون ريالي از حساب عابر بانك فردي گفت: يكي از شهروندان با بررسي ميزان موجودي حساب بانكي خود متوجه كسر مبلغ قابل توجهي از حسابش شد كه به روش برداشت از حساب اينترنتي انجام شده بود.
 
سرهنگ سيد محسن عرفاني افزود: اين فرد با تنظيم دادخواستي به پليس فتا مراجعه و پس از تنظيم شكوائيه بلافاصله موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
 
با توجه به اظهارات شاكي پرونده، كارآگاهان پليس فتا دريافتند در خريدهاي قبلي او كه به روش اينترنتي صورت گرفته، از صفحه كليد مجازي استفاده نكرده و اطلاعات حساب خود را از طريق صفحه كليد وارد كه فرد كلاهبردار با سوءاستفاده از اطلاعات حساب فرد شاكي توانسته از طريق اينترنت حساب بانكي اش را خالي كند.
 
كارشناسان پليس فتا بلافاصله تحقيقات خود را در اين باره آغاز و با انجام ردزني هاي اينترنتي موفق شدند «م» متهم پرونده كه زني 28 ساله است را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير كنند.
 
زن جوان ابتدا منكر ارتكاب هرگونه جرمي بود اما او در برابر شواهد و ادله غير قابل انكار، به ارتكاب سرقت اينترنتي اعتراف كرد.
 
سرهنگ سيد محسن عرفاني با اشاره به اين مطلب كه متهم پرونده به مراجع قضايي معرفي شده است به شهروندان توصيه كرد: در خريد هاي اينترنتي از صفحه كليد هاي مجازي استفاده كنيد و رمز دوم خود را پس از هر چند بار استفاده بصورت مرتب تغيير دهيد.
برچسب ها: حساب ، عابر ، اینترنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار