تیم ملی کشتی آزاد کشورمان جهت حضور در تورنمنت سه جانبه آمریکا بامداد امروز(22 اردیبهشت ماه)راهی نيويورک شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تيم ملي کشتي آزاد ايران پس از سال‌ها براي حفظ کشتي در بازي‌هاي المپيک در آمريکا مسابقه مي‌دهد ،طبق برنامه قراراست  در تاریخ25 اردیبهشت کشورهای ایران، آمریکا و روسیه یک مسابقه سه جانبه را در سالن Vanderbilt  از ايستگاه قطار Grand Central Terminal در خيابان 42 منهتن نيويورک برگزار کنند.

همچنین چهار روز بعد یعنی روز 29 اردیبهشت ماه نیز تیم‌های ملی کشتی آمریکا و ایران از ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی در ورزشگاه «مموریال اسپورت آره‌نا لس آنجلس» به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است سايت فدراسيون کشتي آمريکا، اسامي نفرات تیم های حاضر را به اين شرح اعلام کرده است:

55 کيلو : اوبه بلانک (آمریکا)– حسن رحيمي

60 کيلو: ريکي هامفري (آمریکا)– مسعود اسماعيل پور

66 کيلو: کلن راسل (آمریکا)– مهدي تقوي

74 کيلو: کايل ديک (آمریکا)– حسن طهماسبي

84 کيلو: کيت گيوين(آمریکا) – احسان لشگري

96 کيلو: دي جي برگمن (آمریکا)– حامد تاتاري

120 کيلو : ترول دلاگنف (آمریکا)– کميل قاسمي

آمريکايي ها با توجه به غیبت صادق گودرزی در ترکیب تیم ایران جردن باروفس را مقابل نماینده کشورمان به ميدان نخواهند فرستاد،وی در کشتي آمريکا - روسيه با رسول ژوکايف، کشتي خواهد گرفت.

همچنين در کشتي فرنگي، تيم‌هاي آمريکا - روسيه در سه وزن 66 ، 74 و 84 کيلوگرم به مصاف هم خواهند رفت.

دراين رقابت ها فقط آزادکاران ايران حضور دارند، ولي مسابقه آمريکا ،روسيه در هر دو رشته آزاد، فرنگي مردان و زنان برگزار مي شود.

در تيم آمريکا، شماري از قهرمانان جهان و المپيک و 9 نفر از کشتي گيراني که در مسابقات اوپن آمريکا در لاس وگاس به قهرماني رسيدند، حضور دارند.
همچنین در ترکيب تیم روسيه نیزکشتي گيرانی چون اوپان ست در 60 کيلوگرم، آرتاس سنا در 60 کيلوگرم، سوسلان رامونوف در 66 کيلوگرم، رسول ژوکائف در 74 کيلوگرم، سبا خوبتژتي در 74 کيلوگرم حضور خواهند داشت./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار