لحظاتي پس از اتمام ديدار با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

مطهري: هاشمي هنوز تصميمي براي ثبت‌نام در انتخابات نگرفته است

عضو برجسته جبهه صداي ملت با اشاره به جلسه صبح امروز(شنبه) اعضاي موسس اين جبهه با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به منظور دعوت از وي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: هاشمي‌رفسنجاني در اين ديدار تاكيد كرد كه تصميميش براي ثبت نام و ورود به عرصه انتخابات هنوز روشن نيست.

علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس و از اعضاي موسس جبهه صداي ملت(منتقدين دولت دهم) در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه اعضاي موسس اين جبهه با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به منظور دعوت از وي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري يازدهم كه صبح امروز(شنبه) برگزار شد، گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در اين ديدار تاكيد كرد كه تصميميش براي ثبت نام و ورود به عرصه انتخابات هنوز روشن نيست.

وي در ادامه با بيان اينكه اين جلسه يك ساعت و نيم به طول انجاميد، افزود: در اين نشست مطالب متعددي مطرح شد و هاشمي رفسنجاني در آن تاكيد كرد كه هنوز تصميمي براي ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوري يازدهم نگرفته است لذا بايد تا پايان امروز كه روز آخر ثبت نام داوطلبان رياست جمهوري است، صبر كرد.

گفتني است مصطفي رضاحسيني قطب‌آبادي، سخنگوي جبهه صداي ملت صبح امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از ديدار علي مطهري و برخي از اعضاي جبهه صداي ملت با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در صبح امروز(شنبه) خبر داده و با بيان اينكه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني يکي از پشتوانه‌هاي نظام بوده و در فضاي امروز جامعه يکي از افرادي است که مي‌تواند کشور را از چالش‌ها و بحران‌ها در مسائل داخلي و خارجي نجات دهد، گفته بود كه ما در اين نشست بنا داريم از وي بخواهيم که انقلاب و ياران انقلاب را تنها نگذاشته و براي حضور در انتخابات رياست جمهوري ثبت‌نام کند.

شايان ذكر است امروز(شنبه 21 ارديبهشت) پنجمين و آخرين مهلت داوطلبان ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري يازدهم است.

در چهار روز گذشته چهره‌هاي سياسي بسياري از جمله حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد، محمدرضا عارف، علي فلاحيان، حسن سبحاني، محمد سعيدي‌كيا، محمدباقر قاليباف، غلامعلي حدادعادل، محسن رضايي، كامران باقري لنكراني و ... براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري يازدهم به ساختمان وزارت كشور مراجعه و نام نويسي كرده‌اند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار