اصفهان/

دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای IRANGDC2013 در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد واحد کاشان با حضور معاون وزیر علوم و معرفی نفرات برتر طی مراسمی به کار خود پایان داد.

دبیر این دوره از رقابتها در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان نتایج 48 ساعت رقابت حضوری نفس گیر بین 30 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور در این دوره از رقابتها را بر اساس رای کمیته داوران اعلام کرد.

محمد عصاریان گفت: در بخش دو بعدی لیگ دانشجویی تیمهای الکترود دانشگاه تهران و آسمان ایده ها از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به صورت مشترک رتبه سوم، تیم هفت سنگ دانشگاه صنعتی شریف رتبه دوم و تیم گیلاس از دانشگاه مازندران رتبه اول این لیگ را کسب کردند.

وی با اشاره به اهدای لوح تقدیر و تندیس مسابقات به تیمهای اول تا سوم در بخش دو بعدی لیگ دانشجویی افزود:مبالغ 15، 10 و 5 میلیون ریالی به ترتیب به تیمهای اول تا سوم این لیگ تعلق گرفت.

به گفته وی، کمیته داوران در بخش سه بعدی لیگ دانشجویی این دوره از رقابتها نیز ضمن تقدیر از تمامی گروه ها تیمی را شایسته مقام سومی ندانست.

دبیر دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای IRANGDC2013 افزود: رتبه دوم این بخش نیز همراه با اهدای لوح تقدیر، تندیس مسابقات و مبلغ 10میلیون ریال به تیم رویای دیجیتال از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اختصاص یافت.

عصاریان تصریح کرد:رتبه اول،لوح تقدیر، تندیس مسابقات و مبلغ 15میلیون ریال نیز به تیم هفت سنگ دانشگاه صنعتی شریف تعلق گرفت.

وی اظهار داشت: بر اساس رای کمیته داوران تیم آسمان آبی از شرکت انستیتو ملی بازی سازی رایانه ای ایران رتبه اول را در لیگ آزاد این دوره از مسابقات ملی کسب کرد.

به گفته وی،کمیته داوران دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای IRANGDC2013 با توجه به ارزش گذاری، توان و ویژگیهای تیم های شرکت کننده و احترام به دستاوردهای آنها تیم هگمتانه الوند از دانشگاه علمی کاربردی هنر همدان را در راستای بهترین دستاورد هنری شاسیته تقدیر دانست.

عصاریان با اشاره به اینکه کمیته داوران دومین این دوره از مسابقات در راستای بهترین دستاورد خلاقیت و نوآوری هیچ تیمی را شایسته تقدیر ندانست افزود:اعضای هیات داوران در زمینه بهترین دستاورد طراحی بازی نیز تیم گیلاس از دانشگاه مازندران را شایسته تقدیر عنوان کرد.

یادآورمی شود در آغاز مراسم افتتاحیه از حامیان مالی مسابقه، اعضای کمیته های داوران، اجرایی، نظارت و علمی نیز تجلیل شد.

گفتنی است دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای IRANGDC2013با رقابت 150 شرکت کننده در قالب 30 تیم 5 تا 6 نفره برای ساخت بازیهای دو وسه بعدی در لیگهای دانشجویی و آزاد از ساعت 9 صبح هفدهم تا ساعت 9 صبح نوزدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.