حسن جوهرچی:

برد تلویزیون خیلی بیشتر از سینما است

در سریال های تلویزیونی جوانان باید به عنوان شخصیت اول قصه معرفی شوند.

حسن جوهرچی بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من بازیگری را از سن نوجوانی شروع کردم که با توجه به علاقه زیادی که در نمایش داشته در سن 19 سالگی در انجمن فیلم سازی فعالیتم را آغاز کردم با ورود به کنکور رتبه 14 را به دست آورده که در مصاحبه رد و در انتخاب دومم عکاسی به تحصیل آکادمیک پرداخته و در سال اول دانشگاه با یک فرصت مناسب به قاب تلویزیون راه یافتم.

وی ادامه داد: برنامه سازی کار پرزحمت و پر مشغله ای بوده زیرا که مخاطبان با ذائقه های گوناگون منتظر برنامه های جذاب هستند، در کارهای تلویزیونی ساختار نقش مهمی دارد که تله فیلم رایزن عشق که به تازگی پخش شده از نظر محتوا و ساختار بسیار قوی است.

این بازیگر تلویزیونی گفت: برد تلویزیون خیلی بیشتر از سینماست زیرا بازیگر برای شناخته شدن در سینما باید سالیان زیاد کار داشته باشد در حالیکه با یک کار در تلویزیون همان شهرت را به دست می آورد.

جوهرچی عنوان کرد: سریال "در پناه تو" در زمان خود پدیده بوده زیرا ضمن پرداختن به مشکلات و دغدغه های جوانان، باعث جریان سازی در سطح جامعه شده و فیلمنامه نویسان باید جوانان را در قصه ها به عنوان شخصیت اول معرفی و مسائل مربوطه از قبیل شغل و ازدواج را وارد چالش کنند تا مخاطب راه حل های مناسب را پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که ما در عرصه سرعت بوده نباید کیفیت و دقت کارها را فدای سرعت کنیم متأسفانه نیمی از کارهایی را که انجام داده ام به واسطه شرایط مالی بوده که البته اینگونه انتخاب ها ضربه های جبران ناپذیر روحی را به همراه دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار