سمپوزیوم تولید پایدار در صنعت خودرو، برگزار می شود

دبیر انجمن مراکز تخصصی تحقیق و توسعه صنعت، معدن و تجارت از برگزاری سمپوزیوم تولید پایدار در صنعت خودرو در تاریخ 22 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

حمید طاهباز توکلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:این همایش با حضور متخصصان و صاحب نظران در صنعت خودرو، برگزار می شود که در آن، نقشه راه تکنولوژی صنعت خودرو و پلتفرم‌های مشترک در صنعت خودروسازی بررسی خواهد شد.
وی ادامه داد: بررسی سیاستها و تجربیات موفق بنگاههای خودروسازی در سایر کشورها در تدوین نقشه راه تکنولوژی خودرو و نیز تعریف پلتفرم مشترک، راهکارهای مناسب برای دستیابی به آن و چگونگی تدوین استراتژی قوای محرکه به عنوان بخش اساسی از استراتژی پلتفرم از جمله محورهای این سمپوزیوم است.
توکلی با بیان اینکه در این همایش سعی می‌شود مشکلات مختلف صنعت خودرو آسیب‌شناسی و راهکارهایی برای آن تبیین شود، اظهار کرد: امیدواریم این همایش با حضور مدیران ارشد تمام خودروسازان برگزار شده و به راهکارهای ارائه شده از سوی کارشناسان مدعو عمل شود.
لازم به ذکر است، همایش سمپوزیوم تولید پایدار در صنعت خودرو ،بیست و دوم اردیبهشت سال 92 در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
برچسب ها: خودرو ، همایش ، پلت فرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار